.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 20:01:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Warto zamienic na V8?????
PostNapisane: 11.paź.2005 19:27:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Witam
mam zamiane na swoje coupe na V8 3.6 z 90r bez gazu
zamieniac sie?czy takie V8 to nie mina?automat(mam przykre doswiadczenia z automatami :diabel: )chyba ciezko potem takie auto sprzedac tak mi sie wydaje,V8 szybciej zamienie na S2/4 :peace: czy jednak swoja co myslicie na ten temat?,czy mozecie cos doradzic czy zamieniac czy nie?
tu jest kilka fotek tego V8
http://photobucket.com/albums/b131/wquattro/
Pozdrawiam darek

_________________
A3 1.8T AUM 270KM 371NM
Było S4 AAN troszkę przerobione..


Ostatnio edytowano 11.paź.2005 21:05:55 przez wariatquattro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 19:41:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Pogadaj z małym V8. On ujeżdza V8.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 19:54:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
v8 ale serwiswoanie w porównaniu do coupe 2,3 to chyba przepasć :zly:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 21:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Albo mi sie wydaje albo mialo malowane tylne dzrwi i blotnik i lakier jeszcze nie fortunnie dobrali
Z V8 bedziesz mial raczej duze problemy przy sprzedazy :(

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 08:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Cytuj:
Z V8 bedziesz mial raczej duze problemy przy sprzedazy

Ale za to ile prsetiżu podczas jazdy. ;-)
A tak poważnie - wydaje mi się, że V8 kupuje sie nie po to, by je zmieniać za 2, 3 lata, ale po to, by je mieć, pieścić, szanować, dbać o nie, i mieć świadomość, że jest się właścielem NAJPIĘKNIEJSZGO modelu Audi. Tak uważam

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 08:32:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
koszta utrzymania zjedza Cie z kopytami w potrownaniu do tego co masz teraz ... przemysl to dokladnie bo V8 jest jeszcze drozsze wutrzyamniu niz A8 ... nie sugeruj sie cena zakupu ... bedziesz mial stare auto a placil jak za nowe A8

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 08:32:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
cygaro-avant napisał(a):
Cytuj:
Z V8 bedziesz mial raczej duze problemy przy sprzedazy

Ale za to ile prsetiżu podczas jazdy. ;-)
A tak poważnie - wydaje mi się, że V8 kupuje sie nie po to, by je zmieniać za 2, 3 lata, ale po to, by je mieć, pieścić, szanować, dbać o nie, i mieć świadomość, że jest się właścielem NAJPIĘKNIEJSZGO modelu Audi. Tak uważam


az mi sie lezka w oku zakrecila jak to rpzeczytalem, prawdziwy fan modelu 44 ;-) Popieram w 100%

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 08:43:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Owszem, ładnie wygląda, fajnie się prezentuje. W towarzystwie można sypać anegdotkami z tego co i jakim patentem w nim sam naprawiłeś. I każdy kto w życiu nie miał V8 napisze Ci żebyś sobie kupił.
Jedno V8 już mieliśmy i powiem tylko tyle - NIGDY WIĘCEJ!. Poprzedni właściciel musiał chyba chlać ze 3 dni jak go kupiliśmy. Tzn tak - miny nie kupiliśmy w rozumieniu egzemplarza. Wszystko było ok. Kupiliśmy minę w sensie modelu.
W auto wpakowaliśmy prawie jego równowartość. Wszystko co się mogło zepsuć się zepsuło. Skrzynia jak się zepsuła to były tylko 3 gruntowne naprawy w różnych serwisach (z czego 2 serwisy nie miały pojęcia co z nią zrobić i dopiero poszczucie ich mecenasem dało wymierne rezultaty).
Sprzedać je? Wolne żarty, kto to kupi. Dopiero jak nam wjechała kilkunastokołowa cysterna w bok to udało się sprzedać. A i tak PZU odwaliło nam numer ze miesiac wczesniej auto wycenili na 7 tys. zł więcej niż w chwili wypadku. Gdyby nie DAS (ochrona prawna) bylibyśmy mocno z nim w plecy, a tak wyszło w sumie na zero.
Odradzam.
Jedna jedyna zaleta: Cysterna wjechala w srodkowy slupek przy predkosci ok. 35km/h. Jedynie lakier pękł i się porysował. Były problemy z udowodnieniem, że naruszona została geometria i linia progu (zależało nam na pozbyciu się grata). Cysterna złamała lusterko - skubane nadal działało. El. szyby działały jak nówki, drzwi bez problemu. To auto to jest czołg!
Heh, ja bym się z Tobą zamienił i byłbym bardzo zadowolony :diabel:

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 09:22:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
z doswiadzczenia odradzam takie zamiany, sam kiedyś zamieniłem auto po wypadku ale podpicowane na "lepsze" bo podobno jak sobie dałem wmówić właściciel wypływa w rejs na pół roku i szkoda dużego auta bo żona jego boi się jeździc , a moje było mniejsze no i benzyna
niedługo po zamianie przekonałem się że wciągnąłem takiego samego szrota jak się pozbyłem a może gorszego, zimą nie zapalał, silnik diesel była totalna padlina - aż mi został uraz do diesla(chociaż teraz mam ropniaka- ale go dobrze sprawdziłem),
jest takie powiedzenie które w twoim przypadku może pasować :
"Lepsze jest wrogiem dobrego"

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 09:22:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Monster - W takim razie cóż to jest te parenaście tysięcy za gwarancję przeżycia każdego wypadku :)

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 09:27:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
jak się kupuje pojazd żeby przeżyć każdy wypadek to polecam T-34, albo co najmniej jakiegos SKOTA, a i prestiż jaki na dzielnicy! :)

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 09:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Ramon1 napisał(a):
Monster - W takim razie cóż to jest te parenaście tysięcy za gwarancję przeżycia każdego wypadku :)

Powiem Ci że teraz mam C4 i również jeżdżę ze spokojem i gwarancją przeżycia każdego wypadku. A koszty utrzymania i możliwość wykonania napraw we własnym zakresie są na nieporównywalnie normalniejszym poziomie. Nie uważam również żeby brakowało temu autu (C4) prestiżu :diabel: Poza tym lepsze sprawne małe auto niż niezniszczalne i bezpieczne V8 w warsztacie :diabel:
Ale wracając do tematu - nie musisz kupować V8 żeby jeździć bezpiecznym autem..

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 10:42:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
szczerze ? ja bym sie nie zamienił :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 11:09:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
Dzieki koledzy za pomoc :peace:
nie zamieniam sie :diabel:,dac 6tys za sekwencje za tyle mam do kupiena silnik 3B wstawie i bede sobie latal :D
Pozdrowionka
temat mozna zamknac

_________________
A3 1.8T AUM 270KM 371NM
Było S4 AAN troszkę przerobione..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 11:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 22:08:21
Posty: 32
Lokalizacja: Wilanów
Monster napisał(a):
Owszem, ładnie wygląda, fajnie się prezentuje. W towarzystwie można sypać anegdotkami z tego co i jakim patentem w nim sam naprawiłeś. I każdy kto w życiu nie miał V8 napisze Ci żebyś sobie kupił.
Jedno V8 już mieliśmy i powiem tylko tyle - NIGDY WIĘCEJ!. Poprzedni właściciel musiał chyba chlać ze 3 dni jak go kupiliśmy. Tzn tak - miny nie kupiliśmy w rozumieniu egzemplarza. Wszystko było ok. Kupiliśmy minę w sensie modelu.
W auto wpakowaliśmy prawie jego równowartość. Wszystko co się mogło zepsuć się zepsuło. Skrzynia jak się zepsuła to były tylko 3 gruntowne naprawy w różnych serwisach (z czego 2 serwisy nie miały pojęcia co z nią zrobić i dopiero poszczucie ich mecenasem dało wymierne rezultaty).
Sprzedać je? Wolne żarty, kto to kupi. Dopiero jak nam wjechała kilkunastokołowa cysterna w bok to udało się sprzedać. A i tak PZU odwaliło nam numer ze miesiac wczesniej auto wycenili na 7 tys. zł więcej niż w chwili wypadku. Gdyby nie DAS (ochrona prawna) bylibyśmy mocno z nim w plecy, a tak wyszło w sumie na zero.
Odradzam.
Jedna jedyna zaleta: Cysterna wjechala w srodkowy slupek przy predkosci ok. 35km/h. Jedynie lakier pękł i się porysował. Były problemy z udowodnieniem, że naruszona została geometria i linia progu (zależało nam na pozbyciu się grata). Cysterna złamała lusterko - skubane nadal działało. El. szyby działały jak nówki, drzwi bez problemu. To auto to jest czołg!
Heh, ja bym się z Tobą zamienił i byłbym bardzo zadowolony :diabel:


Egzemplarz egzemplarzowi nie równy, poprostu miałes pecha natomiast co do zamiany z coupe na V8 to poważnie bym się zastanowił ponieważ skok cenowy jest napewno duży ale i genialne, wprost genialne wrazenia z jazdy. V8 posiada niewarygodna kulture pracy. Ja zaczynałem od rzędowej piątki 2.3 20V potem 2.8 V6 i skonczylem na 4.2 V8. Nie trudno sie domyslic, ktory preferuje najbardziej.

_________________
Say it loud - i'm a QUATTRO freak and i'm proud!
Audi C4 S6 V8 Avant Quattro 95
- 147.000 km
- automat
- laczki: przód, tył 225/40/18 alu MAE 8,5x18
- tylko Pb 98 lub racing.
- 100 % oryginał - żadnego gazu, żadnego tuningu, żadnych zbędnych spojlerów.
____________________Było:________________
Audi 90 2.3 Quattro 20V (1995-1998)
Audi 100 2.8 Quattro (1998-1998)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 12:54:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja tam nie mam zadnych problemów z V8 , zmieniłem kilka chorych części odrazu po zakupie i latam juz ponad rok z usmiechem na twarzy ;) . A co do takich zaman to właściciel tego V8 musi byc niezłym desperatem albo typowym handlazem, bo nie wyobrazam sobie przesiąść się z V8 do "osiemdziesiątki" gdzieś musi byc haczyk w tej całej transakcji.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 13:50:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 580
Lokalizacja: Białystok
on mi jeszcze chce doplacic :diabel: tylko nie okreslil sie ile,moze i handlarz co za roznica,napewno troche zajechany sprzet a druga sprawa sprzedac teraz taki statek jak V8 to trzeba miec duuuuuze szczescie,zreszta teraz cokolwiek sprzedac jest ciezko na moje ogloszenie duzo ludzi dzwoni a zadnych konkretnych nabywcow nie ma ,jak w tej reklamie ma byc wygodny jak limuzyna szybki jak ten sportowy i zeby 3tys kosztowal ,ja osobiscie za gotowke nie kupil bym V8,C4 bo nie lubie duzych samochodow only coupe z suszareczka :D

_________________
A3 1.8T AUM 270KM 371NM
Było S4 AAN troszkę przerobione..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 13:58:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Monster napisał(a):
Powiem Ci że teraz mam C4 i również jeżdżę ze spokojem i gwarancją przeżycia każdego wypadku.


niezły żart....

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 14:35:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Nie żartowałem.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 14:49:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
wariatquattro napisał(a):
on mi jeszcze chce doplacic :diabel: tylko nie okreslil sie ile,moze i handlarz co za roznica,napewno troche zajechany sprzet a druga sprawa sprzedac teraz taki statek jak V8 to trzeba miec duuuuuze szczescie,zreszta teraz cokolwiek sprzedac jest ciezko na moje ogloszenie duzo ludzi dzwoni a zadnych konkretnych nabywcow nie ma ,jak w tej reklamie ma byc wygodny jak limuzyna szybki jak ten sportowy i zeby 3tys kosztowal ,ja osobiscie za gotowke nie kupil bym V8,C4 bo nie lubie duzych samochodow only coupe z suszareczka :D


To masz fajnie u mnie prawie wogole zadnego odzewu :(

Moze chcesz sie na R19 Cabrio zamienic?? :P :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: