.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:45:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 10:24:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
No dobra wystarczy tej "strefy 11" niech lepiej MałyV8 powie jak wylać tę wodę z butli -to może być ciekawe. Rozumiem, że trzeba by ją wyjąć ale co po tem przechylić i ....?

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: podgrzewanie gazu
PostNapisane: 12.paź.2005 10:33:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Podgrzewanie ma sens tylko w tych instalacjach gdzie przechodzimy z B na G za pomocą obrotów a nie osiągniętej temperatury. Podgrzewacz montuje się za parownikiem na przewodzie. po osiągnięciu przez silnik temperatury wyłanczamy podgrzewacz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 13:01:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Ramon1 napisał(a):
No dobra wystarczy tej "strefy 11" niech lepiej MałyV8 powie jak wylać tę wodę z butli -to może być ciekawe. Rozumiem, że trzeba by ją wyjąć ale co po tem przechylić i ....?



tssssssssssssssssssssssss..................................... :diabel: :peace:

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 13:11:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ramon1 napisał(a):
No dobra wystarczy tej "strefy 11" niech lepiej MałyV8 powie jak wylać tę wodę z butli -to może być ciekawe. Rozumiem, że trzeba by ją wyjąć ale co po tem przechylić i ....?
Wyjąc butle wykręcić wielozawór i wylac zawartośc , po złozeniu sprawdzic szczelnośc woda z mydłem cała filozofia. Wiadomo trzeba wyjechac gaz do końca, przy operacji nie palic papierosów, nie wyciagac zawartości okurzaczem itd itd.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 13:14:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Hans napisal:
Cytuj:
podgrzewanie reduktora jest stosowane w holendrch gdzie nie ma instalacji na PB a jest sam LPG
O! To ma sens, jeszcze o tym nie slyszalem. To grzalka elektryczna? Czy moglby ktos rozszerzyc temat ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Podgrzewacz
PostNapisane: 12.paź.2005 13:53:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Rurka ceramiczna z nawiniętym drutem oporowum człość zalana spoiwem termo odpornym. w środek ceramiki wkładamu dłuższą rurkę mosiężną lub miedzianą a na jej końce osadzamy przecięty i skrócony odpowiednio przewód gumowy doprowadzający gaz z parownika do kolektora. wystające końce drutu oporowego łączymy poprzez kostkę i przewody z akumulatorem. Jeden drut łączymy poprzez wyłącznik który instalujemy w środku auta. Na lato rozłączyć a w zimie otworzyć auto włączyć podgrzewanie a w tym czasie skrobanko szyb. Moc grzałki od 70 do 100W wystarczy. Pali z gszu przy - 16 stopniach powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 14:53:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Podgrzewanie butli, a podgrzewanie gazu na przewodzie to troszke inne rzeczy.

Butle jest sens podgrzewac do instalacji z turbo, zeby zwiekszyc cisnienie gazu, ktre w zimie spada.

Chlopaki u mnie w firmie sprawdzili zachowanie gazu w butli.

Przy +20st w zatankowanej butli bylo cos okolo 5-6bar
przy -20 cisnienie gazu spadlo do 2,5bar.

I teraz jak ten gaz ma byc wtryskiwany np. do audi S4 2.2t gdzie cinienie powietrza w kolektorze dochodzi do 2.1-2.2bar. Cisnienie gazu musi byc CO NAJMNIEJ o 1bar wyzsze nie cisnienie w kol. ssacym.

Takze mysle, ze gdyby pogrzewac w zimie butle o 10st. to bylo by juz dobrze:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 17:03:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Lukasik napisał(a):
Podgrzewanie butli, a podgrzewanie gazu na przewodzie to troszke inne rzeczy.

Butle jest sens podgrzewac do instalacji z turbo, zeby zwiekszyc cisnienie gazu, ktre w zimie spada.

Chlopaki u mnie w firmie sprawdzili zachowanie gazu w butli.

Przy +20st w zatankowanej butli bylo cos okolo 5-6bar
przy -20 cisnienie gazu spadlo do 2,5bar.

I teraz jak ten gaz ma byc wtryskiwany np. do audi S4 2.2t gdzie cinienie powietrza w kolektorze dochodzi do 2.1-2.2bar. Cisnienie gazu musi byc CO NAJMNIEJ o 1bar wyzsze nie cisnienie w kol. ssacym.

Takze mysle, ze gdyby pogrzewac w zimie butle o 10st. to bylo by juz dobrze:)

I dlatego daje się rurke 9 mm (tak jak do tankowania ) i z wielozaworu wyjmuje sie kuleczke bezpieczeństwa, która w przypadku nagłego spadku cisnienia przymyka wypływ gazu (mało który monter o tym wie) a otulanie i ogrzewanie butli to zbędny zabieg.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 07:45:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mały v8 napisał(a):
I dlatego daje się rurke 9 mm (tak jak do tankowania ) i z wielozaworu wyjmuje sie kuleczke bezpieczeństwa, która w przypadku nagłego spadku cisnienia przymyka wypływ gazu (mało który monter o tym wie) a otulanie i ogrzewanie butli to zbędny zabieg.


To z tą kuleczką i przewodem o wiekszej srednicy to dobry patent, bede musial u siebie to wpasować :P

A z tym podgrzewaniem butli to i tak uwazam, ze ma sens, w przypadku silnikow z turbo, bo reduktor do wtrysku potrzebuje zapasu cisnienia zeby stabilnie pracowac. Nawet rurka gazowa o sr 5cm nie pomoze, gdy cisnienie powietrza w dolocie bedzie wyzsze lub podobne do cisnienia gazu na wtryskiwaczach> wez badz madry i wtrysnij :diabel:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: