.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:44:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor LPG
PostNapisane: 17.paź.2005 11:14:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
tak jak wczesniej pisałem miałem problemy z autem (czyli zapowietrzanie się po dłuższym postoju) szukałem coś na ten temat na forum, kolega Dolph miał podobny problem i musiał uszczelki pod głowicą robic :zly: zaprowadziłem auto do mechanika i koleś uparł się że na uszczelke to nie wyglada, odpioł przewody wodne od reduktora zmostkował je, auto stało od piątku do poniedziałku i auto chodzi i grzeje się normalnie zero zapowietrzenia, i teraz pytanie czy w reduktorze miałem odwrotnie przewody wodne podpiete, czy peknieta membrana, czemu przez niego się auto zapowietrza :?: czy od razu wymienić na nowy :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 12:19:10 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wymienia sie sama membrane .... zestaw naprawczy do reduktora to koszt od 90 do 200 pln i powinno sie to robic co 50-100 tys km w zaleznosci od reduktora

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 12:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Witam, wcale niekoniecznie uszkodzony reduktor. Może po prostu miałeś węże za słabo ściśnięte na króćcach i jak silnik stygł to zasysało Ci tam powietrze. Kierunek podpięcia węży raczej nie powinien mieć wpływu na zapowietrzanie, co najwyżej słabszy obieg przez reduktor i tyle (ale może się mylę). Ewentualnie reduktor może ma nieszczelność w płaszczu wodnym. Obadaj czy nie ma na nim śladów przecieków płynu. A tak na marginesie to płynu Ci nie ubywało?

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 13:19:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
no własnie taki jest problem że woda nieraz lubiała z niego kapać, podociagałem wszycho i dalej to samo (nowe opaski) zasilikonowałem dodatkowo niepewne misjca. Jutro jade na wymianke na nowy bo już mam dośc przejsć z tym reduktorem :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 13:56:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
No to już masz powód zapowietrzania :) .

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 18:22:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
witam,sprawdz czy korek od zbiorniczka wyrównawczego działa prawidłowo,tam powinien byc zaworek który reguluje cisnienie w układzie chłodzenia(gdyby bylo za duże to by upuszczał a nie wyżucał płyn bokami)......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 21:36:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
syncro 2.2 napisał(a):
witam,sprawdz czy korek od zbiorniczka wyrównawczego działa prawidłowo,tam powinien byc zaworek który reguluje cisnienie w układzie chłodzenia(gdyby bylo za duże to by upuszczał a nie wyżucał płyn bokami)......
nie ma po co regulować skoro odpięty reduktor i wszystko działa jak nalezy, nic nie wyrzuca i nic sie nie grzeje, po cogrzebać skoro jest ewidentna przyczyna

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: