.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:45:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 20:33:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
Hans - nie robiłem tego wszystkiego ot tak, tylko przy okazji wymiany popychaczy i kilku innych rzeczy. W ogóle chodzi mi o to czy warto jechać na hamownię i wydawać niepotrzebnie kasę, żeby przekonać się tylko, że upłynęło trochę KM...

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 20:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hamownia to podstawa - od tego się zaczyna i na tym się kończy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 07:18:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z dystansem sie zobaczy, zależnie od warunków i nawierzchni :)
Na razie jestem na bezpiecznym strzale 75PS i 150Nm.
Przymierzam sie do 100-120PS i około 200-240Nm ale tutaj musze już drugą pompe paliwa wstawić i raczej jakaś elektronika by sie przydała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 07:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wowo, nie radzę, jak już to progresywny wtrysk. Nie przekraczaj 450 Nm, zawsze możesz obrotami moc podciągnąć.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 08:14:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ee tam :D ... Kajman wytrzelal ponad 60 kg gazu dyszami 100 KM i w silniku z przebiegiem ponad 450 tys i dopiero siadla mu panewka :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 10:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
podpinajac sie pod temat nitro jak myslicie przy bezpiecznym strzale dla a8 4.2 40v 310ps ile mozna zyskac ps i nm.

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 10:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
ile by urwal do 100 i na cwiartke-obecny czas to okolo6.3s do paczki i 14,89s na cwiare

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 10:55:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w silnik V8 mozesz spokojnie ladowac te 150 KM a kolega nawet ladowal o ile sie nie myle 225 takze spokojnie masz czasy ponizej 5 sekund do setki tylko jak chcesz tego uzywac ze startu to lepiej zalozyc do tego sterownik bo nitro zle uzyte wywala silnik w powietrze bez wzgledu na jego wytrzymalosc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 11:02:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
oczywiscie jak sie zdecyduje na nitro to musi byc to instalka wypas i profi robota :D sam sadzac niemam zamiaru :zly: :peace:

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 11:34:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
20PS na cylinder zniesie bez problemu.
Leo -> progresja, to właśnie miałem na myśli mówiąc elektronika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 11:54:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wowo napisał(a):
20PS na cylinder zniesie bez problemu.
Leo -> progresja, to właśnie miałem na myśli mówiąc elektronika.


... i do tego sa Ci potrzebne wtryski o wydajności conajmniej takiej jak w S2 czyli 330stki.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 12:07:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
A czy przypadkiem sie nie wklada dodatkowego wtrysu ktory leje jak sie wlaczy nitro a nie zmnienia orginalne ?

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 12:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wtryski swoją drogą, pompa paliwa raczej będzie niezbędna.

Mq -> w wersji mokrej jest oczywiście dodatkowy wtryskiwacz. Jednak tryskając większą dawką gazu potrzebujesz wydajniejszej pompy i wtryskiwaczy by zachować proprcje mieszanki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 12:36:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
wowo to ja wiem - tylko raczej wydawalo mi sie ze sie to robi na dodatkowym(ych) wtryskach a nie na fabrycznych. TO wszystko ;-)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 12:47:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ja mam takie male pytanko jak juz jak juz jestesmy w temacie mieszanek wybuchowych :D

Czy benzyna moze sie spalac zmieszana z lpgem??

Tzn zalozmy ze ma sie wtrysk benzyny i dostawiony wtrysk gazu, z mozliwoscia sterowania niezaleznego. Puszczamy i gaz i benzyne na raz, powiedzmy po pol, tak zeby w sumie dawaly z powietrzem (ew. podtlenkiem azotu) prawidlowa mieszanke...

Ew. jakis inny koktajl, np benzyne i nitro.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 12:50:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
żeby spalić paliwo potrzebujesz tlen. A nie powiesz mi, że silnik na samym lpg by chodził bez powietrza, nie ? ;) Wszystko jedno co sikniesz, i tak potrzebujesz tlenu. Dlatego nitro, dlatego sprężarki, kompresory itepe.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 12:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
moze chodzilo o jezdzenie na gazie na pełnym doładowaniu
z niewielkim dotryskiem benzyny aby to chodziło jak należy...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 12:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
siema,

niestety robienie N/A jest ciężką i kompleksową pracą!wszystko należy poprzeć obliczeniami i nic nie może być kwestią przypadku.biorąc sie za niewysilony silnik osiągniesz najlepsze rezultaty w dość prosty sposób,fabryki daja pewien zapas(podyktowany ekonomicznie i marketingowo-tak żeby za rok wypuścic ten sam silnik ale o 5-10KM silniejszy,0,5l oszczedniejszy itd.) :D .
nie bedziemy sie rozwodzic jak to trzeba robić ,bo nikt nie lubi byc pouczany,ale możemy dąc krótki opis jak to robimy my:

1)zbierasz wszystkie dane techniczne o silniku co sie tylko da,co najczęściej w nim szwankuje,gdzie ma słabości.Jeżeli np. dół silnika pada często to mały sens brania się za podnoszenie mu obrotów bo będzie nieciekawie itd.

2)ustalamy jakie jest przeznaczenie samochodu(dupowóz,rally,sprint) i ustalamy chrakterystykę zewnętrzną, która by mu pasowała

3)używamy mądrych czerepów(StasioX,Menda i Brain) oni liczą co już jest ok w silniku i nie warto się za to brać,wstępne parametry nowego silnika

4)wciągasz głowice i oceniasz czy zamierzone cele są realne(bo nie ma co sie oszukiwać)wracasz do ptk.3)

5)mamy pogląd,liczymy koszta czasowo-pieniężne.wracasz do ptk.3)

6)obliczony silnik robi się ok 2tygodni(wszystko dosłownie wszystko od alternatora po koniec tłumika)

itd.

naprawę ciężka praca nie to żebym zniechęcał(bo my lubimy siedzieć w smarach i nam to wychodzi na plus : ) ale realność panowie.

krótki wstęp do teori kogoś kto z doświadczeniem:

http://www.grabowski.com.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 14:22:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
żeby spalić paliwo potrzebujesz tlen. A nie powiesz mi, że silnik na samym lpg by chodził bez powietrza, nie ?.


Nie no oczywiśnie ze tak:)

ja spytalem czy zamiast mieszac powietrze z benzyna powiedzmy
12(powietrze):1(benzin) , czy nie zadzialalo by coś takiego 12(powietrze):1(0,5benzin + 0,5gaz).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 21.paź.2005 07:57:51 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 14:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
wlasnie nasowa mi sie pytaie czy ewentualnie mozna strzelic z nitro jak sie naprzyklad zasowa na lpg.czy moze jebn...c?

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: