.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lip.2025 15:17:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: silnik 2,2t nie ma sprężania,zupełnie bez cisnienia.Co jest?
PostNapisane: 20.paź.2005 17:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
Witam!!! Co może byc przyczyna tego ze silnik w ogole nie chce pracowac?? Pomimo ze rozrusznik kreci, to silnik w ogole nie pracuje. Po wyjęciu swiecy stwierdzilismy ze w ogole nie ma cisnienia..... Co moze byc tego przyczyna?? Mozliwe ze poszla glowica??? Czy to moze byc wina zerwanego paska rozrzadu??? w sumie to nie jest 20V tylko 10V, wiec powinno byc to bezkolizyjne!!!

Pomóżcie!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 17:53:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12013
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
co Ci możemy pomóc ? Oczywiście, że może to być wina zerwanego paska, pozatym wcale nie jest powiedziane, że ten silnik jest bezkolizyjny, a po trzecie - i tak Cię czeka rozbiórka silnika.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 19:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ale czy na każdym cylindrze nie ma sprężania? Może zatarły sie szklanki i masz podwieszone zawory...ale to jest jakaś groteskowa wizja... Mierzyłeś sprężanie manometrem czy palcem? Zrzucaj głowicę...będziesz wiedział.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 10:24:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
tak nie ma sprezania na zadnym cylindrze. Mierzylem to niestety palcem!! Glowice juz sciagnalem....... walek jest prosty, szklanki ladnie pracuja, zobaczymy jak komory......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 10:49:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
A przed pomiarem założyłeś z powrotem głowicę? :peace:
A poważnie, jedyne co mi przychodzi do głowy, to źle ustawione fazy rozrządu - czy kiedy I cyl. jest w GZP oba zawory są zamknięte?
Cudów podobno nie ma...

Edit: nawet jak popękają na raz wszystkie pierścionki :peace: to ciśnienie nie spadnie do zera tylko do 3-4 atm..

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Ostatnio edytowano 21.paź.2005 11:56:31 przez wordeck, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 10:57:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
A przedtem jezdzil normalnie?? To silnik z twojego samochodu, czy juz taki kupiles??

Jesli pasek nie jest zerwany, to moze tak jak ktos napisal, zle jest ustawiony rozrząd. ustaw na kole zamachowym 0 i wtedy, na kole zebatym na walku rozrzadu kreske, ktora jest z tylu do krawedzi pokrywy rozrządu.

Raczej wykluczam, ze na wszystkich cylindrach nagle popękały pieścionki :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 19:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
nawet pasek nie musiał być zerwany ,mógł przeskoczyć.Tak czy siak to musi być rozrząd i nic innego.Bezkolizyjny? pierwsze słysze :D możliwe że ścieło klinek osadczy Koła rozrządu(nie była dokręcona wystarczająco śruba mocująca)


Ostatnio edytowano 21.paź.2005 20:10:19 przez bartoszzka, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 20:03:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jigitt napisał(a):
tak nie ma sprezania na zadnym cylindrze. Mierzylem to niestety palcem!! Glowice juz sciagnalem....... walek jest prosty, szklanki ladnie pracuja, zobaczymy jak komory......


ściągałeś koło wielorowkowe wałka rozrządu?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2005 14:32:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
UUUUUUUU dzieki za wszelkie podpowiedzi i informacje ale w koncu doszedlem co to może byc,a wlasciwie co to jest!!!! Tak samo jak wiekszosc z Was myslalem ze przestawil sie rozrzad.... Jednak to pogielo sie wszystkie 10 zaworów!!! Pasek sie urwal i po wszystkim!!!! Czeka mnie teraz calkiem spory wydatek!!! Niestety!!!

Jeszcze raz dzieki!!!!
Pozdroofki!!
Jigitt,-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2005 14:53:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12013
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
szkoda że się tak stało - a nie mówiłem ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2005 19:23:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
jigitt :(: współczuję Ci bardzo - bo koszta zwiazane z naprawą będą niemałe :( : ale moze niech to będzie przestrogą dla innych i niech uwierzą że w oooo niema silników bez kolizyjnych.

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 01:52:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
DANISZ... pewny jestes ze nie ma???
Moj 1.3 jest :diabel:

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 02:11:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
10 zaworow to nie jest duzy wydatek. Gorzej jak musisz 3 razy 16 zaworow wymieniac i wszystko robic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 17:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Odezwij się do Lukasika. Niedawno miał głowicę na zbyciu. Z nowymi szklankami. Warto.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 08:49:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pilachgt napisał(a):
10 zaworow to nie jest duzy wydatek. Gorzej jak musisz 3 razy 16 zaworow wymieniac i wszystko robic.


:) do turbo nie są takie tanie... w srodku sa napelniane soda. podejrzewam, ze komplet takich zaworków bedzie drozszy, niz uzywany silnik :D

P.S. Mam takie zawory (nawet dwa komplety: ) z mojego poprzedniego silnika, jak potrzeba to zapraszam na priv. Oddam tanio, bo mi zawalają.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 09:01:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12013
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Lukasik! Nie sodą tylko SODEM :) taka drobna różnica ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 13:59:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
Lukasik! Nie sodą tylko SODEM :) taka drobna różnica ;)


Akurat piłem napój i sie pomyliłem ;)

Tak czy inaczej te zaworki lepiej przenoszą ciepło dzieki tej sodzie... temu sodu :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 14:47:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
snaffie napisał(a):
DANISZ... pewny jestes ze nie ma???
Moj 1.3 jest :diabel:


Ja mam 1.3 / 1.6 :): Ale nie próbowałem sprawdzać czy mój silnik jest bezkolizyjny :): :diabel: Jakoś za bardzo lubie to cykanie na wolnych obrotach :P:D:D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 02:29:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Kordek napisał(a):
Ja mam 1.3 / 1.6 :):


czekaj no czekaj, to w końcu 1.3 czy 1.6? :D Bo różnica niestety jest spora.... w wyglądzie i częściach :zly:

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 11:17:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
snaffie napisał(a):
Kordek napisał(a):
Ja mam 1.3 / 1.6 :):


czekaj no czekaj, to w końcu 1.3 czy 1.6? :D Bo różnica niestety jest spora.... w wyglądzie i częściach :zly:


W dowodzie jest jako 1.3l ZA :): ale wg książki "Sam naprawiam" do typu 82 jest 1.6l YN :): To samo jest nawet oznaczenie na skrzyni biegów :): Mam wzmocnienie przedniego zawieszenia a jego w 1.3l nie było :P

A propos: ty masz skrzynię czwórkę czy już piątkę :): :diabel:

Pozdro od jednego toczydełka dla drugiego :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: