.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:51:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Trudno wymienić samemu łożysko w tylnym kole?
PostNapisane: 23.paź.2005 16:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
jak się do tego zabrać i jak po koleji się to robi ? chciałbym zaoszczędzić na mechaniku. pozdrawiam

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 17:52:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
klucz do kół kleszcze do wyjęcia zawleczki klucz nasadowy 24 ok 30 minut i zrobione ; łożyska w tylnym są 2 najlepiej wymienić 2; ważna jest siła dokręcenia nakrętki 24 nie można przeciągnąć za mocno

_________________
B3 1,6 PP 91' [98 - 04]

B4 2,8 AAH 92' [04 - .... ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 18:51:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Jeśli masz hamulec bębnowy to jak wyzej, ale pamiętaj-lepiej za słabo dokręcić niz choćby trochę za mocno, jak przesadzisz to Ci się przegrzeje w pierwszej trasie. Smar tylko do łożysk tocznych !, bez dodatku molibdenu (do ślizgowych i np gwintów). Najlepiej niech Ci dokręci dziecko do lat trzech. To na prawdę nie jest trudne i sadzę że warto takie rzeczy umieć.

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Wuymiana łożysk kół tylnych
PostNapisane: 23.paź.2005 20:21:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Witam.
Bardzo łatwo nie ma się czego bać, jak zdejmiesz bębny lub tarcze h-ca, gdy będziesz składał od razu ustaw sobie dobrze ręczny hamulec tzn. wkręć regulacje w cylinderki i poźniej dopiero ustaw linkę ręcznego.
Pozdro.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 20:22:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
blackstarpro napisał(a):
Jeśli masz hamulec bębnowy to jak wyzej, ale pamiętaj-lepiej za słabo dokręcić niz choćby trochę za mocno, jak przesadzisz to Ci się przegrzeje w pierwszej trasie. Smar tylko do łożysk tocznych !, bez dodatku molibdenu (do ślizgowych i np gwintów). Najlepiej niech Ci dokręci dziecko do lat trzech. To na prawdę nie jest trudne i sadzę że warto takie rzeczy umieć.


sorki - nie napisałem że dotyczy to nie B4 jak to miałem w opisie a A4 (zakupiłęm 3 dni temu). Jeśli jest jakaś różnica dodam że jest ABS

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 20:40:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Jeśli masz łożyskA stożkowe to no problem, a jesli jedno dwurzędowe to prasa i kasa.

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 21:46:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2005 16:47:19
Posty: 37
Lokalizacja: Wrocław ~~~~~~ C3 2.3 '89
Z tyłu dwurzędowe i bębny z ABS? AUDIK chyba nie stosował. Powinny być tarcze i łożyska stożkowe. Najwięcej babrania to wybicie starych i nabicie nowych bieżni łożyska. Odnośnie regulacji to najlepiej tak : dociągnąć łożyska na maksa obracając kołem, potem odpuścić ze dwa obroty, jebnąć w koło z kopa i dociągać powoli aż zniknie luz (dygając kołem góra dół). Po przejechaniu kilkunastu kilometrów jeszcze raz sprawdzić i wyregulować bo się ułoży i luzik na pewno się pojawi ( Uwaga klocki mogą trzymać i wykasować luz)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 10:46:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Robot prosta.
Możliwe komplikacje z odkręceniem jarzma hamulaca.
U mnie chłopaki 40 min walczyli z dwoma śrubami,
jedna poszła dopiero po podgrzaniu.

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: