.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:44:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moje pierwsze pytanie. Problem z turbosprężarką!
PostNapisane: 28.paź.2005 19:13:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
Witam wszystkich serdecznie!

Mam mały problem. Posiadam AUDI 80 B4 1,9 TDI 1992 i okazało się, że troszeczkę znika olej. Byliśmy u mechanika i stwierdził, że turbosprężarka delikatnie go pobiera i wskazał abyśmy zregenorowali ja w specjalistycznym zakładzie. I teraz jest pytanie: czy zna ktoś z Was najlepszy zakład w rejonie Płocka, Ciechanowa, czy Warszawy który się tym najlepiej zajmuje i oferuje rozsądne ceny? Ile taki zabieg kosztuje i czy istnieje możliwośc jakiegoś małego tuningu tejże turbunki w tym zakładzie, niewiem podniesienie ciśnienia czy coś?

Z góry Dzięki! Pozdrawiam!

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 23:36:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2005 20:46:45
Posty: 95
Lokalizacja: Białogard
nie mam pojecia o zakladach z tego rejonu jednak dowiadywalem sie o regeneracje turbosprezarki do tego silnika i jest to kosz ok 700zł

tak na marginesie to "są samochody i JEST audi" to zdanie z 'są' troche nie ma sensu %-)

_________________
be who you want to be... Choose Life...
A4 1.8 20V (ADR)
B4 Cabrio 2.3 (NG)
A4 Avant 1.8 20V (ADR)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 07:27:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak pobiera w granicach rozsądku, nie kopci na czarno i przyspiesza normalnie, to nic nie ruszaj , kazdy silnik z turbina musi brac troche oleju. Podobno najlepsi fachowcy od turbin są w "zagłębiu łudzkim" wpada tam sie na kilka godzin , wyjmuja jedna turbine, zakładaja drugą po regeneracji i lecisz dalej.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 07:57:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
Dzięki za pomoc!

Czy moglibyście podac adres choc jednej firmy regenerującej z rejonu łódzkiego.

A tak na marginesie, chodziło mi o wszystkie pojazdy marki AUDI, ale jak uważacie że ma byc jest to będzie!

Pozdrawiam! Dzięki!

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 10:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
zanim wrypiesz sie w koszty sprawdż czy pobierabie nie jst w normie.Pojedż też do innego mechaniora.Duzo tego oleju jest w dolocie ,kopci na niebiesko??

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje pierwsze pytanie. Problem z turbosprężarką!
PostNapisane: 30.paź.2005 11:48:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
michal95 napisał(a):
Witam wszystkich serdecznie!

Mam mały problem. Posiadam AUDI 80 B4 1,9 TDI 1992 i okazało się, że troszeczkę znika olej. Byliśmy u mechanika i stwierdził, że turbosprężarka delikatnie go pobiera i wskazał abyśmy zregenorowali ja w specjalistycznym zakładzie. I teraz jest pytanie: czy zna ktoś z Was najlepszy zakład w rejonie Płocka, Ciechanowa, czy Warszawy który się tym najlepiej zajmuje i oferuje rozsądne ceny? Ile taki zabieg kosztuje i czy istnieje możliwośc jakiegoś małego tuningu tejże turbunki w tym zakładzie, niewiem podniesienie ciśnienia czy coś?

Z góry Dzięki! Pozdrawiam!

Turbina smarowana jesl OLEJEM, a przy predkosciach wirnika dochadzacych do 200000 rpm musi troche wciagac oleju. Domyslam esie ze zobaczyles olej w przewodach do ic i sie zaniepokoiles. Jesli z rury nie leci niebieski dym to jest ok. Podejrzewam ze wiecej poleju ucieka przez uszczelki i simeringi niz przez turbine. Dla swietego spokoju zrob pomiar cisnienia doladowania. Jesli w normie - odpusc sobie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Moje pierwsze pytanie. Problem z turbosprężarką!
PostNapisane: 30.paź.2005 11:56:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
michal95 napisał(a):
Witam wszystkich serdecznie!

Mam mały problem. Posiadam AUDI 80 B4 1,9 TDI 1992 i okazało się, że troszeczkę znika olej. Byliśmy u mechanika i stwierdził, że turbosprężarka delikatnie go pobiera i wskazał abyśmy zregenorowali ja w specjalistycznym zakładzie. I teraz jest pytanie: czy zna ktoś z Was najlepszy zakład w rejonie Płocka, Ciechanowa, czy Warszawy który się tym najlepiej zajmuje i oferuje rozsądne ceny? Ile taki zabieg kosztuje i czy istnieje możliwośc jakiegoś małego tuningu tejże turbunki w tym zakładzie, niewiem podniesienie ciśnienia czy coś?

Z góry Dzięki! Pozdrawiam!

co znaczy troszeczke znika olej. napis ile ??? ..... jezeli jest to mniej niz 1 litr na 10 000 km to sobie odpusc......... silniki turbodoladowane zawsze wciagaja oliwe....... a taki stary kibel tym bardziej.... :P oczywiscie w granicach rozsadku.. ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 13:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
W sumie to tak bierze ok. 1 l/10000 km. Niebieski dym nie wydobywa się, pociąg jest jaki był. Mechanik zdjął chwilowo taką rurkę, która biegnie do kolektora dolotowego i palcem dotknął wewnętrznęj strony tejże rurki. Pojawił się olej. W końcu ja się trochę przyjżałem silniczkowi i na takiej stopce zauważyłem olej. Pod silniczkiem sucho, nigdzie więcej wycieków nie ma. Zresztą facet powiedział, że silnik jest w doskonałym stanie i żeby właśnie zając się turbosprężarką.

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 14:21:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
michal95 napisał(a):
W sumie to tak bierze ok. 1 l/10000 km. Niebieski dym nie wydobywa się, pociąg jest jaki był. Mechanik zdjął chwilowo taką rurkę, która biegnie do kolektora dolotowego i palcem dotknął wewnętrznęj strony tejże rurki. Pojawił się olej. W końcu ja się trochę przyjżałem silniczkowi i na takiej stopce zauważyłem olej. Pod silniczkiem sucho, nigdzie więcej wycieków nie ma. Zresztą facet powiedział, że silnik jest w doskonałym stanie i żeby właśnie zając się turbosprężarką.

Nic nie musisz robic. Oleju ubywa Ci w normie, a slady ktore znalazl mechanik opisalem Ci powyzej.
Naprawa dobrej sprezarki to pieniadze wyrzucone w błoto.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 16:50:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
Wielkie Dzięki!

Pozdrawiam!

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 19:44:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
1L/1000km to może 20% z tego wciąga suszarka, NIC NIE RUSZAĆ!

p.s możesz odemnie dać kopa mechanikowi z czystym sumieniem :P :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 19:58:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mauzer napisał(a):
1L/1000km to może 20% z tego wciąga suszarka, NIC NIE RUSZAĆ!

p.s możesz odemnie dać kopa mechanikowi z czystym sumieniem :P :D

chyba zjadles jedno zero .... ??? :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 20:53:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Powiem wam chłopaki, że myślałem podobnie jak wy. Ale troche zmienił mi się pogląd od kiedy...

Po pierwsze kupiłem BMW E-39 - które miałem z silnikiem 2.5L Diesel - tam nie ubywało NIC KOMPLETNIE NIC oleju

Po drugie od kiedy kupiłem to B4 (czyli od dwóch miesięcy). Odbierając je z niemieckiego salonu VW zrobili mi gratisowy przegląd ze sprawdzeniem stanu płynów. Niemiecki mechanik uzupełnił olej :zly: ale chyba dzień wcześniej mocno dawał w palnik bo przelał mi poziom ponad max o jakieś 1.5cm :!: :!: :!: . Nie wiedząc o tym przyjechałem tak do polski, w sumie przejechałem około 3000km i NIE UBYŁO NIC :!:.

Więc przy idealnej turbine w 1Z która pompuje tyle co nic (860mbar) idealne turbo nic nie powinno brać.

Chociaż w sytuacji kolegi niczym absolutnie bym się nie przejmował. Wkońcu VW przewiduje 1L na 1000km :D :D :D co uważam za niezły żart z ich strony ;-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 23:09:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 18:40:46
Posty: 306
Lokalizacja: Ciechanów // Warszawa
Auto: Audi 200 20V Turbo
Jak norma to dobrze. Ktoś jeszcze kiedyś powiedział, że ojej bierze cylinder przez pierścienie kiedy jest któryś pęknięty, radził abyśmy podjechali na kontrolę ciśnienia cylindrów. Z mojego punktu widzenia wydawało mi się to jednak trochę dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że silnik zbierał się tak samo jak zawsze i palił doskonale. Mechanikowi szykuje się niezły łomot :diabel: !

Dzięki! Pozdrawiam!

_________________
>> Audi 200 2.2 Turbo 20V 3B 1990


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2005 15:37:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
spanky napisał(a):
Mauzer napisał(a):
1L/1000km to może 20% z tego wciąga suszarka, NIC NIE RUSZAĆ!

p.s możesz odemnie dać kopa mechanikowi z czystym sumieniem :P :D

chyba zjadles jedno zero .... ??? :P


;-) :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: