Czujniki są w bloku silnika w okolicach bagnetu do mierzenia poziomu oleju, jeden nad drugim, z doprowadzonymi przewodami (biały do białego czujnika). Jeden czujnik jest biały - włącza się przy obr.>2000 i ciś.> 1800 hPa. Drugi jest brązowy lub czarny - włącza się przy obr.<2000 i ciś.>300 hPa. Zwarcie do masy przewodu od czujnika, daje taki efekt, jakby ciśnienie z niego było prawidłowe. Ciśnienie mierzy się wkręcając manometr z giętką rurką w gniazdo jednego z czujników.
Zwróć uwagę, który czujnik jest wyżej, bo trudno znaleźć o tym info. Odkręcanie jest bardzo niewygodne.
Mimo wymiany czujników, nie udało mi się zlikwidować awaryjnej sygnalizacji. Jeden z nich mam podpięty do masy. Pomiary manometrem wykazały, że ciśnienie oleju jest wysokie już od wolnych obrotów (3800 - 5000 hPa). Przekaźnika od czujników (podobno jest pod deską rozdzielcza) nie wymieniałem.
Zastanawiam się nad kupnem zegara wskazującego ciśnienie na bieżąco - musi być od Audi?
_________________ Audi 100 CS quattro 86
|