.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 18:58:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3] Zamiennik regulatora napiecia
PostNapisane: 08.lis.2005 09:13:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Witam,

Szukam zamiennika dla regulatora napiecia BOSCH 1.197.311.021 zamontowanego w seryjnym alternatorze B3 65A.

Ten regler ma napiecie 14V - ja szukam zas takiego, ktory bedzie mial w okolicach 14,5V.
Na razie znalazlem BOSCH 1.197.311.028 [14,5V], ale chcialbym (korzystajac z Waszego doswiadczenia) dobrac tanszy zamiennik z taka nastawa napiecia.

Czy ktos z Was robil "upgrade" reglera?

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 12:52:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 08:08:29
Posty: 43
Lokalizacja: Łódź
Zastanawiam sie dlaczego potrzebny ci jest regulator o podwyższonym napięciu ładowania - i tak to praktycznie nic nie zmieni w ładowaniu....no ale dobra, jeżeli także nie chcesz kupować oryginału Boscha to możesz kupić podróbki z Cargo 132665 lub Transpo IB352, maja one napięcie w granicach 14,5-14,7V

_________________
A4 1,6 ADP 95r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2005 13:20:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
marks napisał(a):
Zastanawiam sie dlaczego potrzebny ci jest regulator o podwyższonym napięciu ładowania - i tak to praktycznie nic nie zmieni w ładowaniu....no ale dobra, jeżeli także nie chcesz kupować oryginału Boscha to możesz kupić podróbki z Cargo 132665 lub Transpo IB352, maja one napięcie w granicach 14,5-14,7V


Witaj,

Glownie poruszam sie na krotkich odcinkach po kilka km.
Krotko mowiac, moj aku nie ma za bardzo czasu aby sie odpowiednio doladowac zwlaszcza, ze czesto mam wlaczone wiele odbiornikow pradu, szczegolnie teraz i w zime.

Najczesciej zalecanym napieciem ladowania jest 14,5V +/-0,2V, przy standardowym reglerze 14V te napiecia sa nieosiagalne. Obecnie mam napiecie ladowania 13,8V bez obciazenia i 13,5V z obciazeniem.

Moim zdaniem podniesienie tych wartosci o ok. 0,5V byloby wskazane.

Co o tym myslisz?

Niestety, nie wiem nic o tych regulatorach o ktorych piszesz, znalazlem natomiast:
Febi 17202 oraz HP/Topran 101 506... obydwa 14,5V.

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: