.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 22:24:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAR] Kilka pytań (abs, predkosciomierz...)
PostNapisane: 24.wrz.2005 13:29:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
Witam !

Z góry proszę o wybaczenie jeśli się powtórze z pytaniami - od kilku dni posiadam OOOO :diabel: i wciąż się uczę (forum czesałem dość dokładnie ;>
Przejdę do rzeczy:
1. Prędkościomierz mi świruje tzn. reaguje z opóźnieniem oraz wiesza się przy 80 i 100 km na h czasami :( Czy to może być walnięty czujnik :?:
2. ABS sam się wyłącza (jednakże jak jest włączony to działą), czasem przy skręcaniu przy predkosciach poniżej 30 km szatrpnie prawym kołęm prawym (obstawiam złąmanie czujnika); choć jeden szpec mówił mi że jak przy zbiorniczku płynu hamulcowego nie mam przewodu podłączonego (miejsce na to faktycznie jest) to może świrowac ??!! ale jakos nie wydaje mi się...
3. Lusterko lewe jest pęknięte w środku (drga przy dużych prędkościach) - można to skleic czy trzeba wymianiać (elektryczne).
4. Rano jak zapalam (mam gazik podzespoly lovato i tatrtarini) zawsze pali mi na benzynie i musze pokręcić dłużej ok 4 sek żeby zapalił - później już pali na dotyk - czy to normalne ??
5. Temp silniki max mi pokazuje 90 st (choć jeszcze nie jezdzilem duzo i nie mecze auta) - czy może być termostat walnięty ?
6. Zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego - czy jeśłi auto chwilę było niejeżdżone to może na początku brać płyn ??

Jaki DOBRY zakład polecacie w Krośnie, Dębicy bądź okolicach ? ;)

Jeśłi ktoś się orientuje w cenach ww to zapodajcie zebym wyliczył sobie ile wyłożyć... THNX :peace:

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 20:17:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
siema tez od niedawna mam AAR tylko ze z 0.6 1991 :)

Co od pytania 4 mi tez rano dluzej kreci lecz nie az 4 s tylko cos kolo 2, gazownik powiedzial mi przy zakladaniu gazu ze na benzynie bedzie dluzej krecil bo costam musi naciagnac czy jakos tak

na 5 termostat nie jest walniety to norma w tym modelu ja tez mam podczas jazdy kreske przed 90 niewiem ile to jest 80 ?? jak postoje troche to dochodzi do 90, jak rusze to znowu spada do 80

co do reszty to Ci nie pomoge bo dopiero zaczynam zabawe z tym autem :)

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 15:46:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
hmm czy nikt nie potrafi nic poradzic ? :(

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 16:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2005 20:20:01
Posty: 25
Lokalizacja: podkarpacie
witam, za pekniete lusterko mozesz miec problemy- nie sklejaj tylko kup albo wkład cały używany , albo samo szkiełko i podklej je do plastikowego uchwytu sa na allegro. Z tym kręceniem rano to ten mechanik-Schiedel- kity wciska - auto ma palić od strzału (przyczy moze być wiele). Płynu nie powinno ubywać i dłuższy okres nie używania nie powinien powodować ubytku. A z tym abs to nie rozumiem pytania... Pozdrawiam

_________________
C4 2,3 , A4 1.8 T Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 17:07:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Moja odpala odrazu i nie mam z tym problemow. A probowales przed zgaszeniem prelaczyc na Pb? A na temat plynu to jak kolega juz powiedzial- gdzies masz nieszczelnosci w ukladzie. Natomiast temperatura jest raczej prawidlowa, ja tez mam czy po 10min. czy po 2 god. tak samo - ok 90C Cp do ABS to wylacza sie faktycznie czy zapala sie tylko kontrolka, moze tez byc wina wylacznika ktory ma jakies luzy i sam nieraz zadziala (mialem tak z ogrz. tylnej szyby bo sprezynka w srodku wylacznika byla do d.. Pozdro

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 17:13:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
wszystko juz wyjasnione, auto odpala od razu (rozchodzilo sie ;)
plynu nie ubywa(nie bylo jezdzone wiec troche powietrza musialo byc) teraz jest ok. Co do absu albo uszkodzony czujnik ktory wylacza komputer chwile po ruszeniu (ale przycisk tez sprawdze).
Dzieki za pomoc Paweł i opperator.

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 18:21:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Albo koronka od ABSu przy łożysku albo jeszcze czujnik niedociśnięty...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 18:29:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
Grzesiu podobno UŁAMANY - jeszcze nie zaglądałem :D

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 21:21:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
adamusek napisał(a):
Grzesiu podobno UŁAMANY - jeszcze nie zaglądałem :D


No i wszystko jasne :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 21:32:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
A jeśli chodzi o temperaturę to nie powinno być trochę cieplej? U mnie nawet na trasie trzyma 95-100 a w mieście dochodzi do 105 *C. Co prawda mam C3 i silnik NF a chłodzenie wiatrakiem elektrycznym a nie na wisko ale silniki prawie te same a temperatury różne.

_________________
A100 C3 1,8 2003r-2005r.
A100 C3 2,3 automat 2005--->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 11:41:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Niee 90 to jest w sam raz. Przed wymianą chłodnicy miałem temperaturę rzędu 100-110 stopni, po wymianie 90-95 i nic więcej. Takie są normy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron