.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 01:30:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1Z.Czy to napewno swiece żarowe?
PostNapisane: 19.paź.2005 19:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
Witam wszystkich!
Pewnie nie raz już poruszano ten temat ale pomyślałem,że dopytam bo nie każdy przypadek jest taki sam.
Otóż w mojej B4 narodził się problem. :/ Przy ostatnich spadkach temperatur autko sie obraża i nie chce zapalić. :zly: Dzieje sie tak tylko gdy jest wystany a więć zimny. Muszę zakręcić 2-3 razy i dopiero zarechocze ( 1.9tdi 1Z ).Potem już jest ok. Wczesniej gdy było ciepło palił na dotyk. Bez względu czy zimny czy ciepły zawsze do pierwszego razu.Dodam, że bateryjka jest dobra. Kręci szybko. Narazie nad ranem jest ok. 0st.a co bedzie przy -15. Brrrrr. Mogę nie być zadowolony. Stawiam na świece żarowe. Czy można je jakoś sprawdzić? ( to mój pierwszy dieselek ) Pompę raczej eliminuję bo problem by był ciągle. Czekam na sugestie i dobre rady. Z góry dziękuję : :P




Poszukuję listewki na prawy błotnik do B4.( gówniarze mi skroili ) :(: Mam lewą jak by co :peace:

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1Z.Czy to napewno swiece żarowe?
PostNapisane: 19.paź.2005 20:19:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
marcel89 napisał(a):
Witam wszystkich!
Pewnie nie raz już poruszano ten temat ale pomyślałem,że dopytam bo nie każdy przypadek jest taki sam.
Otóż w mojej B4 narodził się problem. :/ Przy ostatnich spadkach temperatur autko sie obraża i nie chce zapalić. :zly: Dzieje sie tak tylko gdy jest wystany a więć zimny. Muszę zakręcić 2-3 razy i dopiero zarechocze ( 1.9tdi 1Z ).Potem już jest ok. Wczesniej gdy było ciepło palił na dotyk. Bez względu czy zimny czy ciepły zawsze do pierwszego razu.Dodam, że bateryjka jest dobra. Kręci szybko. Narazie nad ranem jest ok. 0st.a co bedzie przy -15. Brrrrr. Mogę nie być zadowolony. Stawiam na świece żarowe. Czy można je jakoś sprawdzić? ( to mój pierwszy dieselek ) Pompę raczej eliminuję bo problem by był ciągle. Czekam na sugestie i dobre rady. Z góry dziękuję : :P




Poszukuję listewki na prawy błotnik do B4.( gówniarze mi skroili ) :(: Mam lewą jak by co :peace:

1. "10 przykazań dla diesla" do przeczytania
2. Sprawdź kąt wtrysku (najważniejsze!)
3. Sprawdź świece żarowe.
4. Sprawdź stan koła zębatego na wale ( jesli reszta zawiedzie)

Reszta w archiwum.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1Z.Czy to napewno swiece żarowe?
PostNapisane: 19.paź.2005 20:28:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
marcel89 napisał(a):
Witam wszystkich!
Pewnie nie raz już poruszano ten temat ale pomyślałem,że dopytam bo nie każdy przypadek jest taki sam.
Otóż w mojej B4 narodził się problem. :/ Przy ostatnich spadkach temperatur autko sie obraża i nie chce zapalić. :zly: Dzieje sie tak tylko gdy jest wystany a więć zimny. Muszę zakręcić 2-3 razy i dopiero zarechocze ( 1.9tdi 1Z ).Potem już jest ok. Wczesniej gdy było ciepło palił na dotyk. Bez względu czy zimny czy ciepły zawsze do pierwszego razu.Dodam, że bateryjka jest dobra. Kręci szybko. Narazie nad ranem jest ok. 0st.a co bedzie przy -15. Brrrrr. Mogę nie być zadowolony. Stawiam na świece żarowe. Czy można je jakoś sprawdzić? ( to mój pierwszy dieselek ) Pompę raczej eliminuję bo problem by był ciągle. Czekam na sugestie i dobre rady. Z góry dziękuję : :P




Poszukuję listewki na prawy błotnik do B4.( gówniarze mi skroili ) :(: Mam lewą jak by co :peace:

a po zakreceniu pracuje rowno na wszystkich garach czy telepie i charcze jak stary dziad......... mialem podobne objawy jak Ty plus nierowna praca zaraz gdy zakreil,potem sie uspokajal i przyczyna byl zly kat wtrysku spowodowany poluzowanym kolem zebatym na wale korbowym..... a i do tego oczywiscie kupa bialego dymu......
sprawdz to czym predzej bo to b.wazna sprawa....... :peace:
P.S u mnie wszystkie swieczki byly padniete a autko zapalalo przy -10 stopni bez zajakniecia....... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: a może to przekaznik?
PostNapisane: 20.paź.2005 22:21:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
Dzięki bardzo za info.
co do Tojego pytania Spanky to po odpaleniu chodzi równiutko i go nie telepie.
A wracając do tematu to tak sobie myślę, że może to być czasem wina braku podgrzania świec. Jakiś czas temu pytałem na forum o podgrzanie świec i odpowiedzieliście, że się podgrzewają dopiero jak temp. spadnie poniżej 5st.C.
U mnie pomimo tego, że rano jest ostatnio około 0st.C lampka się nie zapala.
Więc zacząłem dzisiaj kombinować. I co się okazało? Jak wziąłem prąd na krótko z akumulatora to na podgrzewaczach napięcie się pojawia. Jeśli jednak idzie przez przekażnik to nic nie ma. Więc może mi walnął przekażnik i stąd problem jak jest zimny? Nie mam drugiego żeby sprawdzić a nie chce niepotrzebnie kupować. :651:
Teoretycznie ma to sens,jednak dajcie jeszcze znać co myślicie?
Ile ewent. może kosztować przekażnik?

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 22:27:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
z tego co opisujesz to wyglada na wysrany przekaznik.......
chyba musisz znalezc drugi i sprawdzic............
a swieczki sprawdzales ???
P.S zrob test podzespołów Vag'iem to sie okaze czy to przekaznik....
a i jeszcze jedno ja u siebie po przekreceniu kluczyka w stacyjce slysze jak pracuje przekaznik od siweczek. takie jedno cyk... :peace: u Ciebie ???

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 00:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Pamiętaj, że przekaźnik mógł sie nie załączyć bo komputer stwierdził, że nie trzeba grzać świec. A, że temperatury są na pograniczu ich załączenia to podgrzanie na "krótko" pomogło. Ja bym stawiał na to co Basket czyli kąt wtrysku. Do dzisiejszego dnia też miałem rozregulowany i byłł identyczny problem.

Spanky: telepać to będzie jak część garów swiece podgrzeją a część nie a nie w przypadku kiedy w każdym te same warunki...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 09:07:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Ja tez tocze ten sam problem ale w C3... Nie odpalal odrazu jak byl zimny, a ajak byl cieply to niby odpalal ale zawsze trzeba bylo poczekac chwile az zalapal. Poszedlem za waszymi radami i sprawdzilem swiece, okazalo sie ze dwie zupelnie spalone byly. Wymienilem i jest teraz bajera, po nagrzaniu odpala mi od jednego strzalu i nie ma problemow :-) No pomijajac fakt ze spalilem przekaznik od siwec i teraz jest troche na okretke grzanie ale za to odpala dobrze :-)

P.S. Ciekawostka jest jeszcze jedno. Swiece ktore wkrecalem u siebie wziolem ze starej glowicy lezacej u mnie w garazu, 3xiskra i 2xorginal. Nie dosc ze siwece roznia sie minimalenie wygladaem to jeszcze na dodatek bawilem sie nimi bezposrednio pod aku i po obserwacjach stwierdzilem ze te iskry sie dluzej rozgrzewaja :zly:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Uratrowany
PostNapisane: 25.paź.2005 00:55:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
Dzięi Wszystkim klubowiczom za dobre rady. Problem rozwiązany. Aż trudno uwierzyć ale obyło się bez wydatków. Po prostu przekażnik miał zaśniedziałe "nóżki" i nie załączał. Wyczyściłem i o.k. A najważniejsze, że wczoraj rano podgrzały się świeczki i zapyrkotał na dotyk. I dlatego od zawsze audi jest nr 1. :peace:

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 11:28:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Mam niemal identyczny problem z uruchamianiem po dłuższym postoju i niskiej temperturze, tylko przyczyną nie jest chyba przekaźnik.

Zaczęło się wczoraj "po pracy". Nie chciał się uruchomić. Po 5-7 razach zaskoczył, bardzo nierówno. Po drodze do domu zatrzymywałem się jeszcze dwa razy i za kazdym razem był jakiś problem, ale w miarę nagrzewania się zapalał coraz szybciej. Jak samochód nagrzał się solidnie, zapalał na dyg.

Pomyślałem sobie świece. Wziąłem sie za sprawdzanie. Najpierw podłączyłem próbówkę do + akumulatora, a potem po kazdej świeci - lampka świeciła na każdej. Potem wypiąłem czujnik tempertatury cieczy chłodzącej, przepiąłem próbówkę na - akumulatora, przekręciłem stacyjkę i sprawdzałem każdą "fajkę" świeć żarowych - wszystkie miały prąd (przez 20 sekund oczywiście).

A dzisiaj rano w garażu, znowu miałem problem z odpaleniem. Co jest grane?

Co do początkowego kąta wtrysku - sprawdzałem go miesiąc temu i było OK!

W niedzielę zabrakło mi paliwa no i zapowietrzył się. Zalałem wtedy filtr paliwa, popuściłem pierwszy i czwarty wtryskiwacz - chlupneło paliwem, więc dokręciłem, chwilę pokręciłem rozrusznikiem i zaskoczył. I później palił w porządku. W poniedziałem rano, po całej nocy, też zapalił mi elegancko. W nocy z soboty na dzielę całą noc spędził na podwórku (temperatura była ujemna) i też uruchomił się za pierwszym razem.

Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły?
Do VAG'a dopiero po południu go mogę podpiąć.

Co ciekawe - musi naprawdę długo postać, żeby było trudno go odpalić. Np. 4-5 godzin to za mało.

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 12:44:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hokej66 napisał(a):
Mam niemal identyczny problem z uruchamianiem po dłuższym postoju i niskiej temperturze, tylko przyczyną nie jest chyba przekaźnik.

Zaczęło się wczoraj "po pracy". Nie chciał się uruchomić. Po 5-7 razach zaskoczył, bardzo nierówno. Po drodze do domu zatrzymywałem się jeszcze dwa razy i za kazdym razem był jakiś problem, ale w miarę nagrzewania się zapalał coraz szybciej. Jak samochód nagrzał się solidnie, zapalał na dyg.

Pomyślałem sobie świece. Wziąłem sie za sprawdzanie. Najpierw podłączyłem próbówkę do + akumulatora, a potem po kazdej świeci - lampka świeciła na każdej. Potem wypiąłem czujnik tempertatury cieczy chłodzącej, przepiąłem próbówkę na - akumulatora, przekręciłem stacyjkę i sprawdzałem każdą "fajkę" świeć żarowych - wszystkie miały prąd (przez 20 sekund oczywiście).

A dzisiaj rano w garażu, znowu miałem problem z odpaleniem. Co jest grane?

Co do początkowego kąta wtrysku - sprawdzałem go miesiąc temu i było OK!

W niedzielę zabrakło mi paliwa no i zapowietrzył się. Zalałem wtedy filtr paliwa, popuściłem pierwszy i czwarty wtryskiwacz - chlupneło paliwem, więc dokręciłem, chwilę pokręciłem rozrusznikiem i zaskoczył. I później palił w porządku. W poniedziałem rano, po całej nocy, też zapalił mi elegancko. W nocy z soboty na dzielę całą noc spędził na podwórku (temperatura była ujemna) i też uruchomił się za pierwszym razem.

Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły?
Do VAG'a dopiero po południu go mogę podpiąć.

Co ciekawe - musi naprawdę długo postać, żeby było trudno go odpalić. Np. 4-5 godzin to za mało.

Zacznij od kata wtrysku, to że miesiąc temu był ok nic nie znaczy ...
10 przykazań dla diesla - rozumiem że zastosowano ?
Czy kolega uzywa depresatora do paliwka ? W sytuacji gdy masz słabe paliwko, brak depresaqtora powoduje wytracanie par parafiny , stąd moga wystąpić problemy z rozruchem ...


PS: musze sie pochwalic: dzis -4 st C rano i bez grzania świec po 5 ruchach wałem równiuteńko zagadał :D
Kat wtrysku 51 ... stoi jak dzida ;-)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 13:01:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
baskecior napisał(a):
Zacznij od kata wtrysku, to że miesiąc temu był ok nic nie znaczy ...


OK! Tak zrobię.

Cytuj:
10 przykazań dla diesla - rozumiem że zastosowano ?

Możesz dokładniej? Mniej więcej wiem o co chodzi. Czytałem na tym forum. Ale jakie to ma zastosowanie w tym przypadku?

Cytuj:
Czy kolega uzywa depresatora do paliwka ?

Nie. Leję Orlen Verva.

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 13:10:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hokej66 napisał(a):
baskecior napisał(a):
Zacznij od kata wtrysku, to że miesiąc temu był ok nic nie znaczy ...


OK! Tak zrobię.

Cytuj:
10 przykazań dla diesla - rozumiem że zastosowano ?

Możesz dokładniej? Mniej więcej wiem o co chodzi. Czytałem na tym forum. Ale jakie to ma zastosowanie w tym przypadku?

Cytuj:
Czy kolega uzywa depresatora do paliwka ?

Nie. Leję Orlen Verva.

10 przykazań opisuje najczęstrze problemy z dieselkami ...
Co do Vervy to faje paliwko i daje duzego kopa, ale i tak w kazdym paliwie jest parafinka i tzreba sobie z nia radzić stosując depresatory ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 22:06:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Podpiąłem VAG'a i zero błędów. Ale dziwną sprawa - jak już pisałem, dzisiaj rano miałem ponowny problem z rozruchem zimnego silnika. Jak sie rozgrzał - palił na dyg.
Ok. godziny 11:00 byłem przy aucie sprawdzić - zero problemów. Na dyg.
O godzinie 15:00 - zero problemów.
A o 15:30 wyszedłem z pracy - i za cholerę nie chciał odpalić. Dopiero za którymś razem. Zaczął nierówno, a potem już normalnie.

Co do początkoweg kąta wtrysku - wstyd się przyznać - nie znalazłem. Dopiero teraz pogooglowałem i doczytałem, ze trzeba wejść w Basic settings... Początkujący jestem.

Tak przy okazji, jakby ktoś był chętny mi pomóc, to będę wdzięczny...

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 22:18:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hokej66 napisał(a):
Podpiąłem VAG'a i zero błędów. Ale dziwną sprawa - jak już pisałem, dzisiaj rano miałem ponowny problem z rozruchem zimnego silnika. Jak sie rozgrzał - palił na dyg.
Ok. godziny 11:00 byłem przy aucie sprawdzić - zero problemów. Na dyg.
O godzinie 15:00 - zero problemów.
A o 15:30 wyszedłem z pracy - i za cholerę nie chciał odpalić. Dopiero za którymś razem. Zaczął nierówno, a potem już normalnie.

Co do początkoweg kąta wtrysku - wstyd się przyznać - nie znalazłem. Dopiero teraz pogooglowałem i doczytałem, ze trzeba wejść w Basic settings... Początkujący jestem.

Tak przy okazji, jakby ktoś był chętny mi pomóc, to będę wdzięczny...

W bloku zerowym (01/08/000) w pozycji nr 2 masz wartośc kąta wtrysku. Powinna byc na poziomie 51-54 jednostek. Jesli jest inna - moga wystepowac problemy z rozruchem.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:10:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Tak dla przypomnienia
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1071
Tu są wartości dla 1Z
Aby ustawić kąt wtrysku należy :
Mieć VAGA lub inny program diagnostyczny + jakiś komp
01 elektronika silnika
04 nastawy podstawowe
000 kanał
Pozycja druga to jest kąt wtrysu ,teraz można regulować pompą
najwarzniejsze silnik musi mieć 80st wartośc kąta od 50 do 55

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 14:21:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
No chyba wyszło szydło z worka. U mnie jest wartość 38. Czy dla AFN ta wartosc również powinna wynosić 51?
Bo bez wchodzenia w nastawy pierwotne poakzuje mi cos w okolicach 57.

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 21:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Czyli co? Teraz odkrecam 3 sruby od pompy i pompa w lewo lub w prawo o jakies 0,3-0,5mm. Skręcamy, podlączamy do VAG'a i sprawdzamy.
I tak az do osiągniecia pozadanego efektu, tak?

I jeszcze jedno? Jak to powinna być wartośc dla AFN?

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 22:44:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Kąt w 1Z reguluje się na pracującym silniku .
W AFN jest prościej
01 elektronika silnika
80 odczyt wartosci mierzonych
05 lub 04 kanał pozycja 2 kąt wymagany przez jednostke sterującą, pozycja 3 kąt rzeczywisty należy ustawić taki sam jak w pozycij 2 silnik musi mieć 80st .

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 07:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
kinyo napisał(a):
Kąt w 1Z reguluje się na pracującym silniku .
pozycja 3 kąt rzeczywisty należy ustawić taki sam jak w pozycij 2 silnik musi mieć 80st .


Ale jak? Please....

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 22:38:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Po wielu trudach udało mi się uzyskać wartość kąta wtrysku w okolicach 49-52. W okolicach bowiem, ta "wartość" ciągle skacze. Czy to normalne?

Pytam, gdyż Baskecior napisał
Cytuj:
Kat wtrysku 51 ... stoi jak dzida


A u mnie nawet nie ma szans stać jak dzida, bo się ciągle zmienia...

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: