hokej66 napisał(a):
Cholera, nie ma pojęcia co robię nie tak. Wchodzę tak jak pisaliście, jestem informatykie, wiec nie mam z tym problemu. Zresztą miga wtedy, kontrolka świec żarowych, pradwa?
I umnie ta wartość "faluje" w pozycji 2 (blok 000) - 49-53.
Jak wybiorę blok 004, to tam zdaje się wyświętla się kąt wtrysku w stopniach BTCm czy jakoś tak. I wartośc żądana jest stała (chyba 1.8), a wartość aktualna stale się zmienia w granicach 1.7-2.0
W kazdym razie, przed "operacją" w bloku 000 w pozycji 2 przy zablokowanym komputerze miałem wartość 38. Teraz mam wartość w granicach 49-53, więc niby lepiej, ale dzisiejszy poranny rozruch dalej nie był taki jak powinien. Kilka raz obrócił się korbowód i dopiero wtedy silnik zaskoczył.
Pomóżcie, proszę.
Jesli kąt na niezabklokowanym i rozgrzanym silniku skacze pomiedzy 49-53 to jest ok. Jesli auto nie odpala prawidłowo to patrz "10 przykazań dla diesla".
Dzis testowalismy u mnie i u Kinya i obaj mamy kąty wtrysku na poziomie 51 u mnie i 56 u niego i autka palą jak ta lala.