.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:49:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 23:05:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Kat wtrysku ustawia się na zablokowanym kompie to znaczy :
01 elektonika silnika
04 nastawy podstawowe
000 pozycja druga to jast kąt wtrysku ma być od 50 do 55 i napewno nie skacze

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 23:22:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
kinyo napisał(a):
Kat wtrysku ustawia się na zablokowanym kompie to znaczy :
01 elektonika silnika
04 nastawy podstawowe
000 pozycja druga to jast kąt wtrysku ma być od 50 do 55 i napewno nie skacze


Hm... Dokladnie tak wybieram. Wobec tego na pewno robię jakiś błąd bo u mnie "skacze".
Przepraszam za głupie pytanie, ale wartość tą sprawdza sie na pracującym silniku, czy tez tylko na włączonym zapłonie?
Wiem, ze ma temperatura ma byc > 80 stopni.

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 23:57:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Na pracującym na wolnych obrotach lub biegu jałowym .

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 08:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Cholera, nie ma pojęcia co robię nie tak. Wchodzę tak jak pisaliście, jestem informatykie, wiec nie mam z tym problemu. Zresztą miga wtedy, kontrolka świec żarowych, pradwa?

I umnie ta wartość "faluje" w pozycji 2 (blok 000) - 49-53.
Jak wybiorę blok 004, to tam zdaje się wyświętla się kąt wtrysku w stopniach BTCm czy jakoś tak. I wartośc żądana jest stała (chyba 1.8), a wartość aktualna stale się zmienia w granicach 1.7-2.0

W kazdym razie, przed "operacją" w bloku 000 w pozycji 2 przy zablokowanym komputerze miałem wartość 38. Teraz mam wartość w granicach 49-53, więc niby lepiej, ale dzisiejszy poranny rozruch dalej nie był taki jak powinien. Kilka raz obrócił się korbowód i dopiero wtedy silnik zaskoczył.

Pomóżcie, proszę.

_________________
Audi A4 Avant '96 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 11:03:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 22:56:17
Posty: 36
Lokalizacja: Gdynia
Nie martw się, nie jesteś sam.
U mnie kąt był w granicach 100-110 (!) zapalał na zimno po kręceniu 3- 5 sek, przyspieszenie miał w normie (około 14sek). Wczoraj byłem w warsztacie potwierdzili moje pomiary co do błędnego kąta, ustawili właściwie (wg swoich danych do tego silnika), co ciekawe VAG 1551 nie chciał z silnikiem gadać więc podłączyli przez com i oprogramowanie w kompie.
Dziś rano kręciłem 10 -15 sekund aby zapalił, sprawdziłem też po rozgrzaniu przyspieszenie - 16sek. Jestem załamany.
Sprawdziłem sam na vag-comie także poprzez analizę TDI timing kąt jest w granicach 65 i skacze do 70. Więc jest też niby lepiej a pracuje gorzej....

_________________
http://www.gom.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 19:11:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Spanky a jak sprawdzić czy mam luz na kole zębatym na wale.Czy musze wpierw ustawić kąt i zobaczyć czy dobrze pali czy nie.Bo u mnie jest problem nie łapania wszystkich garów i kupa białego dymu i po chwili jest ok.Na ciepło pali super.Wymieniłem wszystkie świece.Co musze wymienić jak mam ten luz,chce sprawdzić bo piszesz że to poważna sprawa .Co może sie stać/?

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 01:36:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hokej66 napisał(a):
Cholera, nie ma pojęcia co robię nie tak. Wchodzę tak jak pisaliście, jestem informatykie, wiec nie mam z tym problemu. Zresztą miga wtedy, kontrolka świec żarowych, pradwa?

I umnie ta wartość "faluje" w pozycji 2 (blok 000) - 49-53.
Jak wybiorę blok 004, to tam zdaje się wyświętla się kąt wtrysku w stopniach BTCm czy jakoś tak. I wartośc żądana jest stała (chyba 1.8), a wartość aktualna stale się zmienia w granicach 1.7-2.0

W kazdym razie, przed "operacją" w bloku 000 w pozycji 2 przy zablokowanym komputerze miałem wartość 38. Teraz mam wartość w granicach 49-53, więc niby lepiej, ale dzisiejszy poranny rozruch dalej nie był taki jak powinien. Kilka raz obrócił się korbowód i dopiero wtedy silnik zaskoczył.

Pomóżcie, proszę.

Jesli kąt na niezabklokowanym i rozgrzanym silniku skacze pomiedzy 49-53 to jest ok. Jesli auto nie odpala prawidłowo to patrz "10 przykazań dla diesla".
Dzis testowalismy u mnie i u Kinya i obaj mamy kąty wtrysku na poziomie 51 u mnie i 56 u niego i autka palą jak ta lala.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: