.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 22:11:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 01:06:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Christo napisał(a):
Problem maniaków S2 polega na tym, że wszyscy bardzo by chcieli je mieć, ale ich na nie po prostu nie stać. Wiekszość z nich nie byłaby w stanie utrzymać zwykłego 2.0 w Coupe, a co dopiero takiej maszyny, ale zawsze warto pomarzyć. :)


Christo , mogles napisac ze S2 jest poprosu przereklamowane, bo po jaka cholere komus naped quattro i turbosprezarka :?: :P :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 01:14:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
emte napisał(a):
Christo , mogles napisac ze S2 jest poprosu przereklamowane, bo po jaka cholere komus naped quattro i turbosprezarka :?: :P :diabel: :diabel: :diabel:

To raz.
A dwa, zamiast pisac frazesy niech ktos, kto styka sie z takim autem na codzien napisze KONKRETNIE ile kosztuja podstawowe czesci eksploatacyjne (swiece, kable, elementy zawieszenia, sprzeglo, osprzet itd). Raz na zawsze skoncza sie dyskusje na ten temat ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 01:40:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
martab99 napisał(a):
emte napisał(a):
Christo , mogles napisac ze S2 jest poprosu przereklamowane, bo po jaka cholere komus naped quattro i turbosprezarka :?: :P :diabel: :diabel: :diabel:

To raz.
A dwa, zamiast pisac frazesy niech ktos, kto styka sie z takim autem na codzien napisze KONKRETNIE ile kosztuja podstawowe czesci eksploatacyjne (swiece, kable, elementy zawieszenia, sprzeglo, osprzet itd). Raz na zawsze skoncza sie dyskusje na ten temat ;-)


napewno byś nie zbiedniał po przesiadce na s2.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 10:41:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 12:18:49
Posty: 114
Lokalizacja: warszawa
Christo napisał(a):
Problem maniaków S2 polega na tym, że wszyscy bardzo by chcieli je mieć, ale ich na nie po prostu nie stać. Wiekszość z nich nie byłaby w stanie utrzymać zwykłego 2.0 w Coupe, a co dopiero takiej maszyny, ale zawsze warto pomarzyć. :)


Więc zawsze mozna sobiekupic oszczędne 1,9 tdi lub 1,9 TD które chociaz z zewntarz i wewnatrz bedzie replika S2jki... A pod maska oszczędny turbo klekot... ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 13:23:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
buberturbo napisał(a):
Więc zawsze mozna sobiekupic oszczędne 1,9 tdi lub 1,9 TD które chociaz z zewntarz i wewnatrz bedzie replika S2jki... A pod maska oszczędny turbo klekot... ;-)


Tylko jest mały problem. Audi Coupe z silnikiem diesela nie ma ;) chyba, że przerobione.

emte napisał(a):
Christo , mogles napisac ze S2 jest poprosu przereklamowane, bo po jaka cholere komus naped quattro i turbosprezarka :?: :P :diabel: :diabel: :diabel:


Widzę, że rana po braku oklasku dla quattro nadal się nie zagoiła :diabel:

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 14:10:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Christo napisał(a):
Problem maniaków S2 polega na tym, że wszyscy bardzo by chcieli je mieć, ale ich na nie po prostu nie stać. Wiekszość z nich nie byłaby w stanie utrzymać zwykłego 2.0 w Coupe, a co dopiero takiej maszyny, ale zawsze warto pomarzyć. :)


pracujesz w urzedzie skarbowym ze wiesz na co kogo stac ? czy masz na mysli siebie ? i moze wiesz ile kosztuje utrzymanie Ski ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 14:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
hans napisał(a):
Christo napisał(a):
Problem maniaków S2 polega na tym, że wszyscy bardzo by chcieli je mieć, ale ich na nie po prostu nie stać. Wiekszość z nich nie byłaby w stanie utrzymać zwykłego 2.0 w Coupe, a co dopiero takiej maszyny, ale zawsze warto pomarzyć. :)


pracujesz w urzedzie skarbowym ze wiesz na co kogo stac ? czy masz na mysli siebie ? i moze wiesz ile kosztuje utrzymanie Ski ?


Nie trzeba pacować w urzędzie skarbowym by móc stwierdzić czy kogoś stać na jakieś auto czy nie. Problem polega na tym, że każdy by chciał mieć super mocny silnik i wszystko co najlepsze nie zdając sobie sprawy z kosztów posiadania i użytkowania takiej maszyny. Większość eSek to padaczki, w które trzeba włożyć duże pieniądze. A auto to się kupuje dla osiagów, więc nie można oszczędzać na niczym. Chyba nie muszę udowadniać, że eksploatacja eSek jest droga. Nie mówie tutaj tylko o paliwie, ale o częściach. Mam Ci pokazać jakiś cennik czy kupić eSkę i przesyłać rachunki ze stacji paliw? Nie rozumiem Twoich wrzutów, prowojesz jakieś dziwne sytuacje kompletnie bez sensu.

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Ostatnio edytowano 26.lis.2005 14:40:41 przez Christo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 14:38:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Christo napisał(a):
Tak swoją drogą nie rozumiem Twoich wrzutów, prowokujesz jakieś dziwne sytuacje kompletnie bez sensu.



Ten typ tak ma.. trzeba przywyknąć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 15:20:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
filozofujesz i tyle ... znam ludzi ktorzy zarabiaja kupe kasy wiecej ode mnie i utrzymanie takiego auta jak moje jest dla nich drogie ... a wynika to z braku doswiadczenia w utrzymaniu auta ... wiec cala ta swoja demagogie mozesz uprawiac gdzies gdzie nikt nie bedzie wiedzial do czego zmierzasz

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 15:42:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 12:18:49
Posty: 114
Lokalizacja: warszawa
Christo napisał(a):
buberturbo napisał(a):
Więc zawsze mozna sobiekupic oszczędne 1,9 tdi lub 1,9 TD które chociaz z zewntarz i wewnatrz bedzie replika S2jki... A pod maska oszczędny turbo klekot... ;-)


Tylko jest mały problem. Audi Coupe z silnikiem diesela nie ma ;) chyba, że przerobione.


A wziales pod uwage to ze Audi S2 wytępowało również w nadwoziu typu sedan i kombi?? Więc ja problemu nie widze... i wiem co pisze... Christo... Sedana i Kombi w turbo klekocie mozna spokojnie przerobić wizulanie na S2jeczke...

Pytanie było ogólnie o Audi S2, to ty sobie wymysliłeś Coupe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 20:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2003 20:30:51
Posty: 931
Lokalizacja: Wroclaw
wiekszosc posiadaczy s2 ktorych znam ma do normalnej jazdy drugie auto ..

s2 to raczej rarytas do pojezdzenia w niedziele niz samochod do codziennej jazdy ..

problem z czesciami polega na tym ze nie ma podrubek i zamiennikow , s2 byla produkowana w tak malej ilosc ze oplacalo sie robic podrubek na szeroka skale co gwarantuje niskosc ceny ..

rynek czesci urzywanych tez jest zasadniczo maly sa moze 4 osoby w Pl ktore specjalizuja sie czesciami do s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 22:52:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2005 07:44:55
Posty: 87
Lokalizacja: Bydgoszcz
A ja napisze tak. Kupcie nietypowego francuza (np puga 309 gti 16v) i sprobujcie go utrzymac i naprawiac. Po takiej przygodzie zadna S-ka nie bedzie dla Was droga w utrzymaniu ;) A tak na serio, to uwazam podobnie jak Volki zreszta napisal, S-ka to bardzo wyjatkowe auto i do jazdy na codzien z pewnoscia sie nie nadaje. Dlatego miedzy innymi kupilem zonie auto :-D

_________________
www.bhp-bydgoszcz.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 23:00:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
buberturbo napisał(a):
A wziales pod uwage to ze Audi S2 wytępowało również w nadwoziu typu sedan i kombi?? Więc ja problemu nie widze... i wiem co pisze... Christo... Sedana i Kombi w turbo klekocie mozna spokojnie przerobić wizulanie na S2jeczke...Pytanie było ogólnie o Audi S2, to ty sobie wymysliłeś Coupe...


Przepraszam, mój błąd. Ciemność przed oczyma spowodowała, że skojarzyłem temat only z Coupe ;)

hans napisał(a):
filozofujesz i tyle ... znam ludzi ktorzy zarabiaja kupe kasy wiecej ode mnie i utrzymanie takiego auta jak moje jest dla nich drogie ... a wynika to z braku doswiadczenia w utrzymaniu auta ... wiec cala ta swoja demagogie mozesz uprawiac gdzies gdzie nikt nie bedzie wiedzial do czego zmierzasz


Na tym Forum wciskano mi już różne rzeczy np. niskie spalanie 2.8 czy quattro jako wyznacznik wartości auta, ale twierdzenie że duże koszty użytkowania eSki spowodowane są brakiem doświadczenia właścicieli to już jest szczyt wszystkiego :D Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć, być może to, że jak ktoś umie sam naprawiać samochody to rzeczywiście koszty utrzymania eSki mogą spaść o kilkadziesiąt procent (w sumie logiczne). Chyba, że jesteś zdania, że doświadczony kierowca potrafi jeździć tak, że auto się nie psuje, spala 2 razy mniej paliwa itd. :P Gdybym nie miał własnego auta na utrzymaniu to być może przyznałbym Ci rację, ale tak się składa że jest inaczej, więc (...)

PS. Być może znowu zrozumiałeś mnie na opak, wiec tłumaczę. Nie twierdzę, że koszty posiadania i codziennej eksploatacji eSki są jakieś kosmiczne. Nie możesz mi jednak zaprzeczyć, że w stosunku do standardowego Audi to jednak zupełnie inny próg, dla większości maniaków nie do przeskoczenia ani dziś ani w przyszłości.

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 00:07:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 12:18:49
Posty: 114
Lokalizacja: warszawa
uzytkowanie takiego samochodu jak jakolwiek eSka czy RSka z audi staje sie o duzo prostrze jesli zna sie niemiecki... i do tego ma sie kogos tam znajomego który mieszka tam na stałe... u Niemców jets o dużo łatwiej o te czesci sa tansze nawet o ponad 100% niz u nas w Polsce... gdyz tam przypuscmy za tylny zderzak ze szrotu do Audi S2 zapłacimy w granicach maximum 120Euro a w Polsce widziałem za 700zł ; koszty wysłki z tamtad nie powinny przekroczyc 50 Euro...

Mysle również że mało kto oprucz ludzi w mojeim wieku (ok 19 lat...) nie kupuje samochodu na ktry go nie stac, chyba ze jets to człwoiek kóry nie ma pojęcia o samochodach (np. mój śasiad ; jezdzil Fiatem 125p i nagle kupił sobie ok 10 letnie duze Alfa Romeo). njaczesciej auta te jako uzywane kupuja fani danej marki, którzry zrobia wszytko aby to auto zostało w idelanym stanie.... Lecz najczesciej tych ludzi stac na te auta...

zadajac pytanie jakie sa koszty utzrymania takiego auta to tak jka by wejsc to salonu Bentleya, Ferrari czy Maybacha i zapytac o cene lub porosic o cennik, wtedy sprzedawca wie z góry że jeśli pytasz o cdene to znaczy ze Cie nie stac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 08:24:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Zderzak tylny od S2 nie różni się chyba niczym od zwykłego z Coupe, a taki w Polsce znajdziesz dużo, dużo tanie aniżeli 700zł.

Co do utrzymania S2:
- spalanie 20l
- jedna świeca ok 80 zł
- przewody nowe kosztują bodajże ok 800-1000zł
- drążek kierowniczy tylny kupowany nie w serwisie po dużych zniżkach 200-250 zł
- gumy tylnej belki 60 - 100 zł (jest ich 6 - 4 od belki , 2 od mostu)
- klocki tylne są bardzo tanie, przednie da się znaleźć za ok 140zł więc jak na eskę z tym tragedii nie ma


volki napisał(a):
maja kolesie problem bo troche sie na tym modelu znam wiec zazwyczaj rozmowa jest bardzo krotka i zwiezla
sam zlom ....


To lepiej Eski nie kupuj, bo jak zaczniesz znów drutować tak jak poprzednią to będzie o jeden złom więcej w naszym kraju.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 09:31:09 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no i ja dla przykladu w tym przypadku swiece mialbym za okolo 60 pln , przewody za okolo 300-400 .... wiec o taka oszczednosc mi chodzilo a mowie o markowych elekmetach typu NGK , BOSCH , BERU , ale Ty Christo wiesz lepiej i wiesz ze sie myle :): .... filozofuj dalej gawedziarzu bez tematu :-D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 09:51:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
hans napisał(a):
no i ja dla przykladu w tym przypadku swiece mialbym za okolo 60 pln , przewody za okolo 300-400 .... wiec o taka oszczednosc mi chodzilo a mowie o markowych elekmetach typu NGK , BOSCH , BERU , ale Ty Christo wiesz lepiej i wiesz ze sie myle :): .... filozofuj dalej gawedziarzu bez tematu :-D

Jezeli mowisz o nowych przewodach za taka cene to ja sie do Ciebie zgłoszę kiedyś :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 10:39:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nowe do 3B ... ale ja przeciez nie mam pojecia o kosztach utrzymania auta :|

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koszta
PostNapisane: 27.lis.2005 11:41:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 22:20:06
Posty: 23
Widze ze toczy sie powazna dyskusja na ten temat :D ale panowie nie mozecie stwierdzac po tym co jest tu napisane czy kogos stac na takie auto czy nie,bananow dozo w naszym kraju ale ja pytalem o koszta utrzymania i wogole a temat stal sie przepychanka na temat kto ma wiecej kasy :< a czy stac kogos na te auto to moze niech kazdy stwierdzi sam :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 11:52:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 00:31:29
Posty: 332
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Auto: BMW E60
buberturbo napisał(a):
o te czesci sa tansze nawet o ponad 100% niz u nas w Polsce... gdyz tam przypuscmy za tylny zderzak ze szrotu do Audi S2 zapłacimy w granicach maximum 120Euro a w Polsce widziałem za 700zł ; koszty wysłki z tamtad nie powinny przekroczyc 50 Euro...


Nic z tego nie rozumiem :D 120 Euro plus 50 Euro przesyłka daje 170 Euro to jest jakieś 700 zł to niewidze tu różnicy 100% o której piszesz , powiem więcej niewidze żadnej różnicy.

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
A4...2.0 TFSI..........180 KM...320 Nm ==> jest
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0d...218 KM...500Nm ==>było

Pozdrawiam BratPit


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: