.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 07:21:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: piszczy pompa wspomagania
PostNapisane: 27.lis.2005 16:27:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
wiem że temat wałkowany na okrągło ale w szukaczce nic nie znalazłem.
ostatnio po dłuższej jeździe coś piszczy tylko na wolnych obrotach przy pompie,w okolicy koła pasowego taki metaliczny odgłos jakby łożysko ale w jednym z postów wyczytałem że tam są tulejki.
czy może to być wina za żadkiego płynu ?(jakiś niby czerwony)
kiera chodzi ok, cheble też.

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 16:40:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
przeczytaj choc czesc ze zrozumieniem i nie zaslaniaj sie tym ze w szukaczce nic nie znalazles bo widocznie slabo szukales.
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... spomagania

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 18:23:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
zawsze jak mam zadać jakieś pytanie to najpierw sprawdzam żeby nikomu dupy nie zawracać.większość awarii rozwiązałem bez zadawania pytań, dzięki szukaczce.
ogólnie jest dużo informacji ale o tulejkach i ich wymianie nikt nie pisał.
pompa nie żęzi wspomaganie i chamulce ok.jakby pasek to na wyższych obrotach by piszczało.
dla porównania to jak łożysko w alternatorze.
może na początek wymienie płyn na zielony i sprawdzę luz na wałku.
proszę o inne sugestie
pozdrawiam.

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 07:17:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Sprawdź teksty w moim PROFILU. Pisałem dużo o pompie.
W skrócie: po zdjęciu paska, poruszaj kółkiem pasowym w górę i w dół - dopuszczalny luz (ale nie przez fabrykę) to ok. 0,25 mm. Miałem tulejkę startą do obudowy - pompa nie rzęziła, ani nie ciekła.
Naprawiałem pompę - szlif porysowanego wałka i dorobienie tulejki przedniej oraz osady koła pasowego (montaż na wcisk). Uwaga - każdy "brud" w płynie może zniszczyć panewki. Nie zauważyłem, żeby czerwony płyn rozpuszczał uszczelki, raczej daje większe ciśnienie i powoduje ich "wysadzenie".

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: