Arecki napisał(a):
Witam bierz sachs bo to idzie w oryginale. Zmienialem 3 miechy temu zamowilem z sachs i okazalo sie ze tarcza jest luk/sachs i docisk to samo na starym sprzegle bylo identycznie. Rada dobrego fachowca, wymieniaj tylko to co uszkodzone nie sluchaj ze najlepiej caly komplet im wiecej zostaje w oryginale tym lepiej.

i właśnie przez taką niewiedzę mamy coraz więcej złomu na naszych drogach.
Po pierwsze primo .Sprzęgło zawsze powinno wymieniać się w zestawie przy większy przebiegu.Nawet po to aby uzyskać gwarancję.
Po drugie niekiedy niekompletne sprzęgło ceną bardzo często nie różni od kompletnego.
Po trzecie jak stac cie na zapłacenie 2 lub 3 razy tej samej kasy za tą samą robotę to twój wybór.
Po czwarte to powiem to krótko i dosadnie.
To tak jakbyś gacie zmienił a dupy nie podtarł po sraniu.
Cytuj:
są części na pierwszy montaż i części na wymianę, a do tego jeszcze wiele podwykonawców itd
Prwda jest taka że części są identyczne a różnica polega na tym że oryginały są oglądane i badane co do sztuki a aftermarketówki już tylko co dziesiąta.Wiem bo byłem w Sachsie.
A co do uleganiu reklamom i różnym dziwnym opiniom to mimo wszystko to LUK jest częściej na oryginalnym wyposarzeniu autek w europie.
Pozdrawiam
Ps valeo nie jest złe .Jeżeli jest tańsze to bierz.