Ostatnio tez przerabiałem ten temat, wymieniłem jedną z końcówek kierowniczych w mojej A4 i niczego nieświadomy pojechałem ustawiać zbieżność do zaprzyjaźnionej stacji obsługi PZM'ot, jakie było moje zdziwnienie jak usłyszałem,że tego nie da się zrobić ot tak poprostu i musze niestety pojechać do ASO, które ma odpowiedni sprzęt, więc umówiłem się i odstawiłem auto do autoryzowanego serwisu i ledwo zdążyłem do chaty wrócić jak dzwoni telefon z ASO i prosi o odbiór auta, niestety wystapił problem nie do przejścia dla ich sprzętu , tzn. mechanik wykrył w moim aucie czerwone sprężynki HR i zonk..........kazano mi załatwic od producenta sprężyn dane do ustawienia zbieżności i dopiero z tym wrócić do nich
Mam papiery do tych sprężyn, TUV i jakieś dane techniczne, ale tam nie ma żadnych wartości odnośnie ust. zawiechy.
Niestety zmuszony jestem jeździć ze zbieżnością ustawioną "na oko" ku niezadowoleniu moich nowych zimówek
Czy rzeczywiście są takie problemy z tym wielowahaczowym zawiasem
