.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 17:05:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:25:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
spanky napisał(a):
a ja powiem tak .... bedzie to moja trzecia zima z klekotem i jeszcze nigdy nie wlewalem zadnego wynalazku do paliwa ............ :diabel:


Nie ważne która to Twoja zima z rzędu na ropę i niską temperaturę nie ma mocnych, obyś się nie musiał przekonać :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:36:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
spanky napisał(a):
Elf Diecyl Plus

na jakiej podstawie go polecasz? ;-)
spanky napisał(a):
a ja powiem tak .... bedzie to moja trzecia zima z klekotem i jeszcze nigdy nie wlewalem zadnego wynalazku do paliwa ............ :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:47:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
baskecior napisał(a):
Xeramic w butelce 1l. 50 ml na zbiornik 60 l.
Uzywam i polecam.


Ostatnio na stacji BP chciałem kupić właśnie ten Xeramic tylko, że nie wiedziałem na który się zdecydować:
1. chyba taki jak kolega baskecior stsouje 1L w przeźroczystej butelce - koor żółtawy
2. w czarnej butelce (nieprzeźroczystej) i chyba 250ml przy czym cała zawartość starcza na 60L ropki - tutaj na opakowaniu jest troszi lepiej i więcej na "+" napisane i cena jest bardzo zbliżona do opcji nr.1

... dzisiaj już napewno się na coś zdecyduję ;)

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:59:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Bilu napisał(a):
spanky napisał(a):
Elf Diecyl Plus

na jakiej podstawie go polecasz? ;-)
spanky napisał(a):
a ja powiem tak .... bedzie to moja trzecia zima z klekotem i jeszcze nigdy nie wlewalem zadnego wynalazku do paliwa ............ :diabel:

nie napisalem ze polecam ....... ;-)
tylko informacyjnie podaje ze takie cos tez jest na rynku ....... a i slyszalem ze jest dobry ........ :P :diabel: :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 09:05:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jaca napisał(a):
spanky napisał(a):
a ja powiem tak .... bedzie to moja trzecia zima z klekotem i jeszcze nigdy nie wlewalem zadnego wynalazku do paliwa ............ :diabel:


Nie ważne która to Twoja zima z rzędu na ropę i niską temperaturę nie ma mocnych, obyś się nie musiał przekonać :(

podstawa jest dobry sprawdzony gnoj ( zawsze tankuje na tej samej stacji i zawsze jest to BP Diesel Ultimate ) ............. ;-) )
a i samochod trzymam w garazu wiec mam nadzieje ze zima mnie i tym razem nie zaskoczy....... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 11:11:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Jak sprowadziłem auto to liczyłem się z generalką silnika i wymianą wielu innych podzespołów bo auto było zaniedbane na maxa (żłopało 1L oleju na 1tys., zero sprężania itd.). Niestety z braku funduszy musiałem pierwszą zimę przejeździć tym co było, i ani razu mnie nie zawiódł, nawet przy -26st. zapalał od pierwszego pierdnięcia.
Obecna zima, już po remoncie silnika, wymina filtrów, świeć, akumulatora Bosh, uszlachetniacz w baku i silniku, itd. (wszystko wróciło do normy, moc, nie bierze oleju), natomiast auto ma problemy już przy -7st.
Pozostaje stwierdzenie że chyba tylko powietrze mamy najlepsze :(

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 14:51:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Pisałem wcześniej, że samochód mi się zatrzymał, bo śmigam na białoruskim paliwie (jeszcze z lata).

Otóż udało mi się jakimś cudem go uruchomić - na dwa akumulatory i po długim grzaniu świec.

Oczywiście żeby nie było problemów poleciałem od razu na stację zakupić jakiś dodatek - widac problem w Białymstoku poważny, bo na Shelu nie mieli (podobno dziś wszystko wykupili), to pojechałem na BP i zakupiłem środek o którym pisaliście - Xeramic.

Zanim nie dojechałem na stację silnik się krztusił i nie pracował jak należy, na samej stacji mi zgasł i już myślałem, że znów polegnę. Wlałem tego specyfiku, z ledwością zapaliłem gada i po około 5 min silnik zaczął pracować jak należy.

Mogę więc powiedzieć, jak ktoś wcześniej
Cytuj:
Używam i polecam.


Zapowiadają, że jutro mrozek będzie jeszcze tęższy, więc zobaczymy jak preparat sobie z tym poradzi.

Tak na marginesie mam kilka pytań odnośnie budowy układu paliwowego:

1. Czy w zbiorniku jest popka paliwowa, czy pompa wtryskowa wytwarza podciśnienie i sama zasysa paliwko?
2. Czy jak bym włożył przewód zasilający pompę wtryskową do butelki z paliwem, to czy bym ruszył?

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 15:01:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
jaca napisał(a):
spanky napisał(a):
a ja powiem tak .... bedzie to moja trzecia zima z klekotem i jeszcze nigdy nie wlewalem zadnego wynalazku do paliwa ............ :diabel:


Nie ważne która to Twoja zima z rzędu na ropę i niską temperaturę nie ma mocnych, obyś się nie musiał przekonać :(

podstawa jest dobry sprawdzony gnoj ( zawsze tankuje na tej samej stacji i zawsze jest to BP Diesel Ultimate ) ............. ;-) )
a i samochod trzymam w garazu wiec mam nadzieje ze zima mnie i tym razem nie zaskoczy....... :peace:

Jakośc gnoju nie ma nic do rzeczy Spanky ... parafina ma praw się wytrącić zawsze i wszędzie ... czasem jeżdzę na wieś, gdzie panują syberyjskie warunki i kiedy mialem pierwszy styk z dieslem nie używałem uszlachetnaczy ... 2 razy ciągnik i goraca woda pomogły , ale później jak lałęm uszlachetniacz Shella było już super :peace:
Teraz z niecierpliwością czekam na obiecane -21 st C i specjalnie zaleję traktora OO do pełna i wystawię na dwór na noc ... Xeramic`a dolewam i opiszę wam efekty.

PS: zabezpieczajcie się przed zimą na wszelkie możliwe sposoby , dotyczy to również posiadaczy silników benzynowych (denaturat rulezzzz), woda zawsze osiaga w przewodach paliwowych i to bez względu na jakośc paliw ... prawa fizyki ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 16:20:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
No za radą zalałem dziś nowy on i Xeramic`a :D Zobaczymy pewnie niunia przez pare dni postoi, oczywiście na polu (z poza Krakowa na dworze) a nie w garażu zobaczymy co z tego będzie :D Acha do wlewania specyfiku bede musiał zakupić jakiś kieliszek bo tylko przechyliłemi 100 poszła :D A jak dla audi kieliszek to i dla właściciela..... :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 16:28:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
audik napisał(a):
No za radą zalałem dziś nowy on i Xeramic`a :D Zobaczymy pewnie niunia przez pare dni postoi, oczywiście na polu (z poza Krakowa na dworze) a nie w garażu zobaczymy co z tego będzie :D Acha do wlewania specyfiku bede musiał zakupić jakiś kieliszek bo tylko przechyliłemi 100 poszła :D A jak dla audi kieliszek to i dla właściciela..... :D

... pamietaj aby po wlaniu Xeramica przejechac kilka km lub niech silnik popracuje na wolnych obrotach z 10 minut , preparat musi sie rozejsc i wymieszac.
To samo dotyczy denaturatu w benzynce ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 17:21:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
jaca napisał(a):
spanky napisał(a):
a ja powiem tak .... bedzie to moja trzecia zima z klekotem i jeszcze nigdy nie wlewalem zadnego wynalazku do paliwa ............ :diabel:


Nie ważne która to Twoja zima z rzędu na ropę i niską temperaturę nie ma mocnych, obyś się nie musiał przekonać :(

podstawa jest dobry sprawdzony gnoj ( zawsze tankuje na tej samej stacji i zawsze jest to BP Diesel Ultimate ) ............. ;-) )
a i samochod trzymam w garazu wiec mam nadzieje ze zima mnie i tym razem nie zaskoczy....... :peace:

Jakośc gnoju nie ma nic do rzeczy Spanky ... parafina ma praw się wytrącić zawsze i wszędzie ...

mozesz jasniej ........... ciekaw jestem dlaczego ???
taki maly wykladzik prosze..... ;-) :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 17:25:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
ja zabezpieczyłem się podwójnie :) jakis taki środek do ropki za 8zł starcza na 150litrów (żeby parafinka się nie wytrąciła), a jako typowy uszlachetniacz to (podobno najlepsza firma on the world) Liquid Moly za 55zł, po pierwszym dniu wrażenia ogromne :peace:
pozdro

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 22:09:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:42:51
Posty: 529
Lokalizacja: Wrocław/Syców/Chrząstawa Wlk
ja już mam to za sobą...
Wczoraj na BP przy wylocie na A4 zakupiłem Motor-Life i odmrażacz do szyb. Dzisiaj dokupiłem do tego na Orlenie na Grunwaldzie Xeramic do diesla.
Zalałem jednego świństwa do paliwa, drugiego świństwa do oleju... i kapnąłem troszkę do paliwka także (pisało w instrukcji...)
Później przegoniłem autko ze czterdzieści km po okolicy (ślizgo jak cholera) i czuję się teraz pewniejszy :-)

P.S. Nie dolewajcie dodatków do oleju na pracującym silniku - wychlapuje naokoło :D

_________________
Audi 80 b4 Avant 1.9TDi '93
VW Passat B5 FL Variant 1.9TDI (AVF) 4 motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 23:03:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 00:01:24
Posty: 202
Lokalizacja: Łódź podwodna :)
a ja wam powiem ze mam swojeho baczka od 1,5 roku i nigdy nic nie dolewalem i niegdy nie mialem problemu
i czekam na te mrozy aby zobaczyc co i jak :diabel:

_________________
Madness after me:)
Bączek - Diezel
1.6D b3 89r
powoli do przodu - sold 2004-2006
C4 93r 2.3 - stolen - 2006-2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 06:11:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
jaca napisał(a):
spanky napisał(a):
a ja powiem tak .... bedzie to moja trzecia zima z klekotem i jeszcze nigdy nie wlewalem zadnego wynalazku do paliwa ............ :diabel:


Nie ważne która to Twoja zima z rzędu na ropę i niską temperaturę nie ma mocnych, obyś się nie musiał przekonać :(

podstawa jest dobry sprawdzony gnoj ( zawsze tankuje na tej samej stacji i zawsze jest to BP Diesel Ultimate ) ............. ;-) )
a i samochod trzymam w garazu wiec mam nadzieje ze zima mnie i tym razem nie zaskoczy....... :peace:

Jakośc gnoju nie ma nic do rzeczy Spanky ... parafina ma praw się wytrącić zawsze i wszędzie ...

mozesz jasniej ........... ciekaw jestem dlaczego ???
taki maly wykladzik prosze..... ;-) :P

www.google.pl ... :): :P
Szukaj leniuchu ;-) :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 07:05:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Witam,
Wczoraj miałem kłopoty z paliwem - zakupiłem i dolałem Xeramic'a i było w miarę.

Dziś w nocy podobno było -30, a rano w samochodzie było -26. Furka oczywiście nie odpaliła - paliwo stężało -Xeramic i ON BP Ultimate nie pomógł :(

Zwróciłem uwagę na butelkę z Xeramicem - leżała noc w samochodzie i PREPARAT CAŁKOWICIE STĘŻAŁ!!!!!!!!!!!!!!! zestalił się do postaci żelu lub raczej masła, więc nie bardzo wiem jak może pomagać nie stężeć ropie (niby działa do -40).

Tak przy okazaji - macie jakieś patenty na ruszenie furki bez czekania na ocieplenie?

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 07:10:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
RADEK_MARKO napisał(a):
Witam,
Wczoraj miałem kłopoty z paliwem - zakupiłem i dolałem Xeramic'a i było w miarę.

Dziś w nocy podobno było -30, a rano w samochodzie było -26. Furka oczywiście nie odpaliła - paliwo stężało -Xeramic i ON BP Ultimate nie pomógł :(

Zwróciłem uwagę na butelkę z Xeramicem - leżała noc w samochodzie i PREPARAT CAŁKOWICIE STĘŻAŁ!!!!!!!!!!!!!!! zestalił się do postaci żelu lub raczej masła, więc nie bardzo wiem jak może pomagać nie stężeć ropie (niby działa do -40).

Tak przy okazaji - macie jakieś patenty na ruszenie furki bez czekania na ocieplenie?

Czytał instrukcję Xeramica ?
Przecie tam jak byk stoi ze gdy lezy w zimnie to żelowacieje ... to niemniej nie zmniejsza jego wlasciwosci ...
Tobie radze sprawdzić jeszcze filtr paliwa , pewnie wody w nim pod dostatkiem ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 07:50:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 08:46:30
Posty: 92
Lokalizacja: Warszawa
Niunia dzis odpaliła dopiero za któryms tam razem (nawet nie liczyłem). W baku miałem full + Elf Stopogel. Zobaczymy co bedzie jak się jeszczebardziej ochlodzi.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 07:52:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
baskecior napisał(a):
Tobie radze sprawdzić jeszcze filtr paliwa , pewnie wody w nim pod dostatkiem ... ;)


Filtr paliwa niedawno był wymieniany (około września 2005).

Być może woda się wytrąciła. Nie wiem czy to możliwe, jak coś to wyprowadźcie mnie z błędu - ogólnie woda i olej są niemieszalne, ale słyszałem, że woda może byś w postaci zemulgowanej (emulsja) w ON (i w innych olejach) - tylko czemu miała by się wytracić w filtrze, a nie w zbiorniku?

Proszę też o opinię na temat patentu z podłaczeniem butelki z ON do pompy wtryskowej (bez filtra, olej zasysany bezpośrednio z butelki), bo jak na razie to jedyny sensowny sposób jaki znam na uruchomienie traktora.

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 09:47:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
RADEK_MARKO napisał(a):
baskecior napisał(a):
Tobie radze sprawdzić jeszcze filtr paliwa , pewnie wody w nim pod dostatkiem ... ;)


Filtr paliwa niedawno był wymieniany (około września 2005).

Być może woda się wytrąciła. Nie wiem czy to możliwe, jak coś to wyprowadźcie mnie z błędu - ogólnie woda i olej są niemieszalne, ale słyszałem, że woda może byś w postaci zemulgowanej (emulsja) w ON (i w innych olejach) - tylko czemu miała by się wytracić w filtrze, a nie w zbiorniku?

Proszę też o opinię na temat patentu z podłaczeniem butelki z ON do pompy wtryskowej (bez filtra, olej zasysany bezpośrednio z butelki), bo jak na razie to jedyny sensowny sposób jaki znam na uruchomienie traktora.

Przeczytaj uważnie co napiszę:

Woda w zbiorniku paliwa jest zjawiskiem normalnym, zwłaszcza kiedy samochód jest użytkowany zimą z niskim poziomem paliwa w zbiorniku. Do tego dochodzi bałągan w paliwie w postaci zanieczyszczeń stałych. Wszystko to odkłąda się w filtrach, wężach i zbiorniku. W zależności od ilości wody albo zostanie jej więcej albo mniej w najniższych punktach instalacji paliwowej.
To co opisujesz to ewidentne podmarzanie wody w przewodac paliwowych , filtrze lub gdzieś po drodze paliwa z baku do silnika.
Zakup sobie jeszcze dobry człowieku pół litra denaturatu i chlupnij ćwiartkę na pełny zbiornik ON`u. Spowoduje to związanie wody z paliwem a resztę zrobi już silnik i fizyka.
Przed wytrącaniem par parafiny z ON`u jesteś już zabezpieczony Xeramic`iem.
Pamiętaj również o tym że nie wiadomo jakie paliwo wczesniej było lane i czy ktoś kiedykolwiek oczyścił zbiornik paliwa, czy cokolwiek stosował aby nie było takich problemów.
Nasze Niunie zjeżdzają sie głownie z krajów, gdzie generalnie przez cały rok jest cieplej niz u nas a mrozy syberyjskie ich nie sięgają ... resztę sobie dopowiedz.
Patent z denaturatem pomógł mi kiedyś w B2 , ale i do B4, zaraz jak ją kupiłem wlałem ćwiartkę , tak na wszelki wypadek coby woda z obiegu wyfrunęła. Od tamtej pory zawsze tankuję do pełna,depresator dolewam przy każdym tankowaniu, moje auto stoi od 3 tygodni na mrozach, w baku OO i NIGDY nie było żadnych kłopotów z uruchomieniem silnika.
Aha. W filtrze odkłąda się woda , ponieważ takie jest jego zadanie. Na dole filtra masz korek, którym wypuszcza się wodę z odstojnika, spróbuj i zobaczysz że zawsze trochę wyleci ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: