.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 21:08:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik zrobił papa...
PostNapisane: 20.sty.2006 14:06:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No właśnie skończył mi się motor w cygarecie [NF]...


schodze rano do auta, odpalam... pracuje, ale coś mnie tknęło, żeby zajrzeć pod maskę (płyny chciałem sprawdzić).. patrze a tam pól silnika oplute olejem nie wiadomo z kąd.. auto pracowało w miarę dobrze, ale trzymało wysokie obroty... chciałem sprawdzić poziom oleju i moim oczom ukazał się obrazek jak z koszmarnego snu.. na bagnecie i pod korkiem mam białą maź... zapewne chłodziwo... dodatkowo przy dodawaniu gazu słychać dźwięk z silnik narastający...


teraz czeka mnie generalka motorku plus drobne zmiany... ;) ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 14:12:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
troche lipa :/

mam pytanko. czy plyn przypadkiem ci nie zamarzł?

jak chcesz silnik NG to znajomy taki ma w lublinie za 800zł ze szwajcarii z papierami, jak chcesz to na priv.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 14:34:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Akurat NG jest dekikatnie inny - głowica się różni. Poza tym chcę zrobić na cacy od podstaw. W każdym razie dzięki.

Płyn nie zamarł, używam płynu do chłodnic, czerwonego - żadnej wody.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 22:10:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
nie ma tego zlego coby na dobre nie wyszlo ;-)
szkoda tylko ze to kosztuje troche :/

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 02:07:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
niczym sie nie łam !!!! MOTOR MASZ SPRAWNY I DOBRY i nic sie nie stało oprócz zamarźniętej odmy.
wyczyść ją (odpowietrzenie skrzyni korbowej) i następnym razem proponował bym ją sprawdzić bo znowu ucieknie olej bagnetem.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 07:50:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
marek napisał(a):
niczym sie nie łam !!!! MOTOR MASZ SPRAWNY I DOBRY i nic sie nie stało oprócz zamarźniętej odmy.
wyczyść ją (odpowietrzenie skrzyni korbowej) i następnym razem proponował bym ją sprawdzić bo znowu ucieknie olej bagnetem.


No nie wiem, ale skąd wziął się płyn chłodniczy w oleju i dlaczego słychać dźwięk jakby szlifowania cylindrów...

Aha... ciśnienie oleju w normie. :!:


Odmę mam plastykową.

Przyypominam jeszcze, że pierścienie już wcześniej były praktycznie do wywalenia.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 11:21:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sprawdziłem odmę (rura z bloku do gumy przed przepustnicą). Jest sucha i w pełni drożna, tylko na końcy przy bloku ma lekkie ślady masła :/

Co myślicie ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 11:54:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a płynu ile ubyło?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 15:59:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
maciu napisał(a):
a płynu ile ubyło?



Płyn i tak ucieka przez zbiornik i jest non stop za mało więc trudno jest mi określić.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 19:54:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
DeS napisał(a):
maciu napisał(a):
a płynu ile ubyło?



Płyn i tak ucieka przez zbiornik i jest non stop za mało więc trudno jest mi określić.


Hmm, tak prawdę mówiąc to wygląda mi to na jeżdżenie do zajeżdżenia silnika...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 20:21:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A mi to wygląda, że nie masz pojęcia o czym piszesz bo nie znasz sytuacji... ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 21:24:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2005 21:25:55
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
moim zdaniem to wilgoc i to wszystko :peace:

_________________
Audi Coupe 2.0 ABK Tak jak wyjechała z fabryki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 06:33:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
chyba bloku nie rozwaliło :) a tak na poważnie to odma nie jest tyko gumowa to też odcinek metalowej (cienkiej ) rurki w której może sie najwięcej zbierać, wystarczyło ze tam zamarzło i przez bagnet wydostał sie olej ... tak jakby coś sie konkretnie sypneło dlateog sprawdził bym to bynajmniej na początku dokładnie.
Jeżeli robisz w zime kródkie odcinki często sie tam zbiera. Na moje oko to nic innego się nie stało.

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 07:24:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie ma co gdybac, najpierw sprawdził bym cisnienie w cylindrch , jezeli ok spróbuj odpalic i przytrzymaj reka zbiorniczek wyrównawczy czy robi sie w nim cisnienie?, jezeli to jest ok to pozostaje dół , a tu lepiej nabyc drugi silnik , bo reont jest nie opłacalny, tym bardziej ze teraz nie ma potrzeby wpisywania numeru w dowód.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 08:42:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
MałyV8 ma rację. Remontu nie rób, bo to nie ma sensu. 2000-2500 PLN, to taki koszt akurat, a i tak nigdy silnik nie będzie Cię już cieszył. Miałem dwa remontowane w swojej karierze i oba miały być zrobione od podstaw dokładnie. W obu były wieczne problemy z olejem i to po przebiegach ok 40 tyś.

Jeżeli już masz coś robić, to zmień silnik na 2,2t 10V. Koszty utrzymania te same. Dużo więcej zabawy i możliwości, szczególnie w kierunku MS :D Koszty remontu w porównianiu z taką imprezą sąwyższe. Zostanie Ci jeszcze na graty do MS'a.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 09:24:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dziękuje Panowie za zainteresowanie!

Jeśli chodzi o o odmę to jak pisałem jest w pełni drożna - rozebrałem to wczoraj na -15C.

Muszę rozpatrzyć możliwości wyjścia z tej sytuacji. Są dwie, albo kapitalny remont, albo nowy silnik (trudniejsze z wielu powodów).

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 09:33:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
certolisz sie z tym pudlem jakby to bylo zlote jajo ... na bagnecie miales wilgoc , olej Ci skads wywalilo bo odma przymarzla ... jak odlaliles auto i silnik sie rozgrzal to odma odmarzla .... sprawdz cisnienia na garach i nie tragizuj zanim nie zabierzesz sie za jakies testy ... a o remoncie zapomnij bo jak teraz nie masz kasy na robie nie auta to tymbardziej nie bedziesz mial na remont ... za 500 pln kupis zinnego NFa i jak sie postartasz to sam go przelozysz z kolega ... a poki co lepiej przloz sie do diagonozowania silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: