.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 13:27:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2.3 20V 7A]schemat elektryki
PostNapisane: 27.lut.2006 16:23:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
szukam schematu jak w temacie do coupe quattro mj91, szczegolnie sterowanie silnikiem, czujniki, osprzet
dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 18:01:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
nikt nie widzial i nikt nie slyszał?

pomocy bo obroty skacza a elektrycy to do... elektrownii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 18:06:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
A podpinałeś ją pod komputer, sprawdzałeś kody błyskowe, sprawdzaleś czy nie ma nieszczelności?:)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 18:11:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1990/90/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 11:52:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
jmm

sprawdzalem nieszczelnosci.
pod kompem za kazdym razem pokazuje co innego.

a problem jest dalej, niby nic ale wkurzajace.

bylem u trech magikow i kazdy mowil co innego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 14:38:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Mauzer napisał(a):
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1990/90/


a wchodziles tam czy tak na pamiec wrzuciles pierwszy lepszy adres ? :):

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 19:19:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
hans napisał(a):
Mauzer napisał(a):
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1990/90/


a wchodziles tam czy tak na pamiec wrzuciles pierwszy lepszy adres ? :):


a coś nie ryktyk?

w/g tych schematów robiłem swojego, te schematy jak już pisałem kiedyś są bardzo uogólnione ale sprawny majster będzie wiedział oso chodzi ;-)

Konkretnie do 7A to ciężko znaleźć elektryke.

Jakby co służe pomocą na gg ale ostatnio brak czasu :/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 19:34:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Mauzerku, szykuj się na moją b3 bo nikt nie daje sobie rady....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 00:45:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Leo napisał(a):
Mauzerku, szykuj się na moją b3 bo nikt nie daje sobie rady....


strach sie bać :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 11:12:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
Cytuj:
w/g tych schematów robiłem swojego, te schematy jak już pisałem kiedyś są bardzo uogólnione ale sprawny majster będzie wiedział oso chodzi

Konkretnie do 7A to ciężko znaleźć elektryke.


mauzer, znajdz mi sprawnego elektryka w okolicach szczecina ktory nie spie...
7a to bede na Ciebie głosował przy wyborach na kogokolwiek:)

kuleja mi obroty po rozgrzaniu do 90 i teraz zaczely dodatkowo na zimnym

chce zrobic i zaplacic ale komus kto to zrobi...

odwiedzilem trzech w szczecinie i ... moze to a moze tamto - obłęd!

daleko do Ciebie ze Szczecina;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 11:19:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
napisz coś więcej, jakie paliwo, jak zapala zimny jak nagrzany itp...

po czym sądzisz że coś elektryka nie tego?

do mnie to ze Szczecina samolotem najszybciej gorzej z lotniskiem... a mieszkam koło Kęt :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 02.mar.2006 11:24:09 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 11:20:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a sam nie mozesz sprawdzic ? .... masz kilka opcji.
- zawor wolnych obrotow sie zacina
- sonda lambda do wywalenia
- nieszczelnosc w dolocie lub wydechu miedzy glowica a katalizatorem
- uwalony czujnik temperatury cieczy chlodzacej
- stare swiece/ kable WN/ kopulka/ palec

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 20:10:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
mauzer
kęty... i tak nie wiem gdzie to jest ale brzmi daleko i obco: )

hans
ja jestem z tych co jezdza a nie wiedzą co jest w srodku (no podstawowa wiedza jest gdzie wlata i wylata i o mechanice ale jesli chodzi o elektryke i te wszystkie czujniki i mozliwosci usterki to mnie to przerasta)
dlatego udalem sie po pomoc do fachowcow a tu olaboga z wiedza chyba gorzej niz u mnie...

biore twoja liste i sprawdzam ponownie - jeszcze jakbym mial podane konkretne wartosci na lambdzie, przeplywomierzu, czujniku temp, przy sterowaniu silniczkiem krokowym byloby mi latwiej

dzieki za odpowiedzi
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 20:18:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
mauzer
Cytuj:
napisz coś więcej, jakie paliwo, jak zapala zimny jak nagrzany itp...


mam sekwencje lpg... (nowa)

na benzynie i lpg te same objawy

zapala normalnie bezproblemowo i gasnie tez bez przeciagania ale:
zrobil sie troche mulasty i faluja obroty ale

zczelo sie od: gdy temp wzrosla ponad 90 stopni to na jalowym falowanie i rowno chwile i tak na zmiane teraz zaczelo wystepowac tez delikatne falowanie gdy zimny.... co bezie dalej?

w trakcie falowania czasy na wtryskiwaczach wariuja od 2 ms do 6 ms


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 08:48:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja mam motor NM, bardzo podobny do Twojego 7A. Tez mialem problemy z wolnymi - silnik telepal na luzie, czasem przy schodzeniu z obrotow gasl, byl bardzo slaby od dolu. Wolne obroty falowaly i przeciagalo je za nisko przy schodzeniu z obrotow. Najpierw postanowilem wyeliminowac to, co na bank bylo uszkodzone:

1.) Mialem popekana kierownice powietrza - element gumowy pomiedzy przeplywka a przepustnica. Wymienilem, nowy w ASO za 200 pln - wolne sie troche ustabilizowaly, wzrosl moment od dolu.

2.) Mialem buczaca pompe paliwa - nie potrafila utrzymac cisnienia, szczegolnie na wyzszych obrotach - silnik osiagal max moment przy 4500 ciagnal do 5000 i zwalnial, wymienilem na nowa oryginalna firmy BOSH - poprawa jest zdecydowana - wzrost momentu od dolu oraz przyspieszenie reakcji motoru na wcisniecie gazu :) Wypas, pompa bardzo droga - ale warto - motor kreci sie i ciagnie az do odciecia. Dodatkowo wymienilem filtr paliwa, wyczyscilem bak oraz uruchomilem zepsute dopowietrzenie baku, ktore zabilo poprzednia pompe.

Niestety, wolne nadal sa niestabilne - choc poprawily sie po w.w. czynnosciach. Nastepuje przeginanie w dol przy schodzeniu z obrotow. Silnik po nagrzaniu nie pracuje idealnie - tak jakby pojawialy sie missfire. Swiece mam nowki NGK super wypas. Kabli WN oraz kopuly nie ruszalem jeszcze. Nieszczelnosci w dolocie brak - scisniecie weza dostarczajacego powietrze do silnika podczas gdy przepustnica jest zamknieta powoduje uduszenie motoru :)

Teraz nie wiem czego sie tknac coby to zlikwidowac. Obroty na wolnym podczas pracy zimnego motoru to 1100 i pracuje wtedy rowno. Po nagrzaniu zaczyna troche telepac. Obroty wachaja sie baaardzo nieznacznie, conajwyzej o 50 RPM (pol kreski). Smigam tylko na Pb98 - takie wymagania silnika NM.
Zauwazylem tez, ze jest malutka dziurka w gazie podczas spokojnego przyspieszania bez uzycia drugiej przepustnicy. A tak to idzie idealnie :) Kiedy zwalniam na biegu z duzych predkosci obrotowych silnika slysze lekkie strzelanie w wydech - podejrzewam sonde, ale spalanie jest super - w granicach 12,5 po miescie z butem w podlodze bardzo czesto.

Mauzer, podpowiesz cos ? Bede blyskal kody niebawem jak tylko bede mial gdzie to zrobic....brak garazu :( Podejrzewam lambde lub ISV. Akurat mam szczescie bo mam wersje ISV ktora nadaje sie do rozbiorki i czyszczenia:

http://www.20v.org/engprob.htm#isv

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 13:56:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
zuru

ja zaczne od kabli, kopulki i palca, czujnika temp, lambdy, potem nieszczelnosci i isv
dam znac jak cos znajde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 14:34:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
radek8b7a napisał(a):
zuru

ja zaczne od kabli, kopulki i palca, czujnika temp, lambdy, potem nieszczelnosci i isv
dam znac jak cos znajde


Zacznij od nieszczelnosci - najprosciej. Scisnij paluchami wezyk od wolnych obrotow pomiedzy ISV a kolektorem. Motor powinien zgasnac natychmiast :) Raportuj co tam porobiles, ja tez bede :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 14:46:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
zuru napisał(a):
Teraz nie wiem czego sie tknac coby to zlikwidowac.


Zuru, ja mam pewien pomysl...Jak sie zobaczymy to zrobimy testa i jak zadziala to opiszemy co i jak ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 15:09:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dawaj dawaj, co to za pomysł ? bo ja też musze z moim powalczyć :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 19:02:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Niepamiętam Wojciech czy masz tam check engine na desce to byś sobie zbłyskał byle gdzie (ale na 100% nic nie wyjdzie o ile czegoś nie odłanczałeś przy pracy silnika).
dla pewności zobacz ustawienie znaków - rozrząd i zapłon.
ale najpierw kable i kopuła bo silnik jest czuły na kulawą elektryke.
jeśli ma dziure na przepustnicy to może potencjometr wariuje w którymś miejscu, musiałbym to obadać bo tego nie widze :P
Sprawdź też zaworki pochłaniacza oparów benzinu oraz przewody do kolektora podciśnieniowe.
aha, obadaj klapke przepływu gorącego powietrza z kolektora wydechowego (jest w dolocie przed filtrem pod grubą rurą do prawego reflektora) czy nie jest cały czas otwarta.
Lambde odepnij i przejedź się może będzie różnica przed 4000obr (raczej mało prawdopodobne że sonda zdycha).

Tak w ogóle to wpadnij do Emciora na balangooo zurowozem to lookniemy co słychać w silniku :peace:

Martab pewnie słynny test ze stefankiem - po tym wszystko przechodzi :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: