.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 23:37:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wywalilem LPG - zwezke w dolocie
PostNapisane: 15.mar.2006 13:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2004 18:29:31
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B4 '96 1.8 ADZ
Tak sie zlozylo, ze reduktor od LPG byl u mnie na wymarciu i pozeral mi 25 litrow LPG po miescie. Jako ze gaz obecnie nie jest super tani relatywnie porownujac go do benzyny, prostym rachunkiem obliczylem, ze koszty eksploatacji na PB nieznacznie tylko wzrosna. Nie mam na razie kasy na nowy reduktor plus BLOS, wiec tymczasowo wywalilem mikser z dolotu. Na moje oko, srednica dolotu byla przez zwezka zmniejszona do 1/3 oryginalu, a moze jeszcze bardziej.
Efekt?

Teraz czuje, ze jestem szczesliwyn posiadaczem 2.3 20v.
Roznica jest kolosalna. Przede wszystkim auto ladnie zbiera sie w dolnym zakresie obrotow, w zasadzie na swobodne przypieszanie po miescie mozna sobie pozwolic juz od 2,5 tys RPM. Przedtem musialem podciagac wskazowke obrotomierza pod 4-5 tys, zeby osiagnac to samo. Silnik wyl w nieboglosy, a efekty mizerne. Duzo szumu i tyle.
Powtarzam, nie ma zadnego porownania. Nie ma szans, zebym spowrotem zalozyl to ustrojstwo w dolot. Nie sadzilem, ze tyle to moze dac. Zeby nie byc golo slownym, niebawem pobawie sie w jakies pomiary i przedstawie je na forum.

_________________
2004-2007 coupe quattro 7A '90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 13:41:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Też wywaliłem te gówno, ponad rok temu. Dzięki temu odżyło 30PS i 25 niutonków :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 13:46:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Wyciągnij jeszcze butle i inne ustrojstwa od gazu a będzie paredziesiat kg lżejszy :peace:

Ciekawe czy będzie Ci sie chcialo wracać do LPG :diabel:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 13:53:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Wszysto zależy od auta, w jednym robi kolosalną różnice że nawet na paliwie nie chce jeździć a w drógim zadnej. Brat miał kiedyś Siene 1,6 16V na LPG to ścigał się kiedyś z B3 1,8, B4 2.0, BMW 320 12V to gorzej chodziły(v-max-220). Ale to tylko Fiat-AUDI jest najlepsze. Wszystko zalerzy od instalacji i oczywiście najlepsza jest na bezpośrednim wtrysku LPG. Znajomy ma Passata B5 1,8 20V własnie z wtryskiem gazu i na podwiększonej dawce ma lepszego kopa niż wcześniej na BP.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 15:09:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
@Roster, po mieście nie trzeba nawet drugiej przepustnicy używać by było dynamicznie ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 16:27:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
nie po to magicy z audi udrozniali dolot dorzucając wiecej zaworów, zeby potem ktoś blokował to pipką ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 07:55:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A ma ktoś jakieś foto gdzie znajduje sie reduktor i co należy wywalić?! Bo tez chce sie tego pozbyć a z gazu jestem totalnie zielony! Kupiłem autko z 4-ro letnim gazem i pije go jak szalona, jak juz pisałem okolo 18 literków więc tez jezdze na PB bo to pewnie tez reduktor i mikser do wymiany a szkoda kasy ładowac w gaz w dzisiejszych warunkach! Wiec moze jakas podpowiedz co wywalic?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 08:15:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
najpierw udać się na regulacje do gazowników

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 08:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Robo napisał(a):
najpierw udać się na regulacje do gazowników

Potwierdzam, tylko do pożądnego serwisu :!:

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 10:57:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A myślicie ze po 4 latach użytkowania i 80 tys bez żadnej wymiany to reduktor będzie jeszcze dobry?! Bo ja sie obawiam że tyl;ko wymiana bedzie wchodziła w gre :/ A niepotrzebne regulacje to znowu są daremne koszty! Ile to kosztuje?! pewnie z kilkadziesiąt złotych :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 13:41:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
farow > na dzien dobry trzeba zrobic przegląd instalacji, oczyscic z syfu(!) reduktor, wymienic filtr gazu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 14:34:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
ja w swoim wywaliłem mikser i z 14.9 do setki zrobiło mi się 8.5
hmmmm mam wrażenie że to coś znaczy :)
miałem pomiar z gazem niedługo pomiar bez miksera i zobaczymy co odzyskałem
oczywiście pochwale się

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 15:44:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Dred napisał(a):
ja w swoim wywaliłem mikser i z 14.9 do setki zrobiło mi się 8.5
hmmmm mam wrażenie że to coś znaczy :)
miałem pomiar z gazem niedługo pomiar bez miksera i zobaczymy co odzyskałem
oczywiście pochwale się

to chyba miałeś jakąś badziewną tą instalacje albo mixer założony do pojemności 900ccm. Nic dziwnego jak ktoś zakłada najtańszą instalke albo u jakiś partaczy którym zależy tylko na kasie i aby auto wyjechało na własnych siłach z serwisu to potem opowiada że LPG to dziadostwo a to tylko nie wiedza kierowców i naciągaczy w serwisach LPG. Kolega kiedyś założył instalacje(zwykłą z mixerem) do Mercedesa i jakie było jego zdziwienie gdy auto z 11.5s\100km\h miało 16sek, pojechał więc za dwa dni spowrotem do gości na rególacje ale nic nie dało, na drógi dzień pojechał do innego serwisu i okazało się że dali mu mixer(zwężke) do samochodu o mocy do 55KW aby zaoszczędzić, więs kupił drugą zwężke i auto się odrazu zmieniło(11,5 na BP, 12,1s\100km\h na LPG). Tak więc chodzi o dobry montaż a najlepiej aby to była instalasja sekwencyjna, którą można tak ustawić że auto na gazie ma lepsze osiągi niż na BP. Oczywiście są jakieś sporadyczne przypadki że auto nie lubi gazu ale wg gadań około 65% instalacji LPG w Polsce jest źle założonych ale jak ktoś zarabia 10 000zł miesięcznie to wiadomo że dla niego gaz to dziadostwo.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 16:05:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
nie ja po prostu u siebie mam turbo i jak miałem dolot zapchany mniej wiecej w 2/3 to sory ale tak jest
wiem że dobranie odpowiedniego miksera to połowa sukcesu

brat miał wymieniany chyba z 4 razy mikser i wiem co to znaczy auto na pb miało 9.98 do 100 wg g-techa
potem mierzyłem go na różnych mikserach i miało na jednym 17 z hakiem na innym 15 a na obecnym ma 12 z hakiem

ale jak już pisałem zobaczymy co wypluje hamownia

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 16:54:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
No ja mam zwykły silnik 2.3NG 10V (134KM) kupiłem go z nowiutkim gazem(1800km) i na początku mnie bardzo rosczarował przymuleniem(13s do 100) i spalaniem 16l\100km. pojeździłem po mechaniorach i okazało się że mam walniętą przepływke więc kupiłem drógą i było dużo lepiej ale nadal to nie było to, rozebrałem pokrywe zaworów wyczyściłem odpowietrzanie silnika, wymieniłem uszczelniacze zaworowe, kopółke zapłonową z palcem rozdzielacza, przewody WN, świece, silniczek krokowy i pojechałem na regulacje LPG i zapłonu i auto zaczeło zajebiście śmigać(8,2s\100km-BP, 8,9s\100 na LPG i prędkość też mnie bardzo ucieszyła- 200km\h łapie dość szybko a max udało mi się wycisnąć na BP v-power 240km\h a na LPG 225km\h a licznik na 100% jest sprawny bo sprawdzałem do 5 aut. Spalanie teraz to: BP:8-14,5l\100km., LPG:9-15l. Caly koszt napraw to 510zł

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 17:39:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
quattros napisał(a):
No ja mam zwykły silnik 2.3NG 10V (134KM) kupiłem go z nowiutkim gazem(1800km) i na początku mnie bardzo rosczarował przymuleniem(13s do 100) i spalaniem 16l\100km. pojeździłem po mechaniorach i okazało się że mam walniętą przepływke więc kupiłem drógą i było dużo lepiej ale nadal to nie było to, rozebrałem pokrywe zaworów wyczyściłem odpowietrzanie silnika, wymieniłem uszczelniacze zaworowe, kopółke zapłonową z palcem rozdzielacza, przewody WN, świece, silniczek krokowy i pojechałem na regulacje LPG i zapłonu i auto zaczeło zajebiście śmigać(8,2s\100km-BP, 8,9s\100 na LPG i prędkość też mnie bardzo ucieszyła- 200km\h łapie dość szybko a max udało mi się wycisnąć na BP v-power 240km\h a na LPG 225km\h a licznik na 100% jest sprawny bo sprawdzałem do 5 aut. Spalanie teraz to: BP:8-14,5l\100km., LPG:9-15l. Caly koszt napraw to 510zł

sory ale nie wierze w ani jedno Twoje słowo 2.3 NG z gazem i 8.2 do paczki (wiem że to na PB ale mimo wszystko na mikserze) po za tym te 240 :D chyba na 12 calowych kołach
tylko ze spalaniem mogę się zgosdzić lecz te osiągi są mocno naciągnięte
motor 2.8 owszem może i takie mógłby osiagnąc ale 2.3 10v seria to 10 sek do 100 a z gazem na mikserze troszkę więcej

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 17:56:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Popieram Dred'a. Myśle, że moim też nie wyciągnie 240 km/h. Cudów nie ma.
No chyba że ktoś z baaardzo dużej góry zjeżdza.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 18:07:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Dred napisał(a):
quattros napisał(a):
No ja mam zwykły silnik 2.3NG 10V (134KM) kupiłem go z nowiutkim gazem(1800km) i na początku mnie bardzo rosczarował przymuleniem(13s do 100) i spalaniem 16l\100km. pojeździłem po mechaniorach i okazało się że mam walniętą przepływke więc kupiłem drógą i było dużo lepiej ale nadal to nie było to, rozebrałem pokrywe zaworów wyczyściłem odpowietrzanie silnika, wymieniłem uszczelniacze zaworowe, kopółke zapłonową z palcem rozdzielacza, przewody WN, świece, silniczek krokowy i pojechałem na regulacje LPG i zapłonu i auto zaczeło zajebiście śmigać(8,2s\100km-BP, 8,9s\100 na LPG i prędkość też mnie bardzo ucieszyła- 200km\h łapie dość szybko a max udało mi się wycisnąć na BP v-power 240km\h a na LPG 225km\h a licznik na 100% jest sprawny bo sprawdzałem do 5 aut. Spalanie teraz to: BP:8-14,5l\100km., LPG:9-15l. Caly koszt napraw to 510zł

sory ale nie wierze w ani jedno Twoje słowo 2.3 NG z gazem i 8.2 do paczki (wiem że to na PB ale mimo wszystko na mikserze) po za tym te 240 :D chyba na 12 calowych kołach
tylko ze spalaniem mogę się zgosdzić lecz te osiągi są mocno naciągnięte
motor 2.8 owszem może i takie mógłby osiagnąc ale 2.3 10v seria to 10 sek do 100 a z gazem na mikserze troszkę więcej

Bliżej wiosny jadę do Niemiec to postaram się zrobić jakieś fotki albo najlepiej film nagram na autobanie aby potwierdzić moją wypowiedź bo to nie są puste słowa. Ps. koła: przód195\65R15, tył 205\60R15

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 18:12:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
No przecież z daleka widać bajkopisarstwo...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 19:37:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
quattros napisał(a):
Dred napisał(a):
quattros napisał(a):
No ja mam zwykły silnik 2.3NG 10V (134KM) kupiłem go z nowiutkim gazem(1800km) i na początku mnie bardzo rosczarował przymuleniem(13s do 100) i spalaniem 16l\100km. pojeździłem po mechaniorach i okazało się że mam walniętą przepływke więc kupiłem drógą i było dużo lepiej ale nadal to nie było to, rozebrałem pokrywe zaworów wyczyściłem odpowietrzanie silnika, wymieniłem uszczelniacze zaworowe, kopółke zapłonową z palcem rozdzielacza, przewody WN, świece, silniczek krokowy i pojechałem na regulacje LPG i zapłonu i auto zaczeło zajebiście śmigać(8,2s\100km-BP, 8,9s\100 na LPG i prędkość też mnie bardzo ucieszyła- 200km\h łapie dość szybko a max udało mi się wycisnąć na BP v-power 240km\h a na LPG 225km\h a licznik na 100% jest sprawny bo sprawdzałem do 5 aut. Spalanie teraz to: BP:8-14,5l\100km., LPG:9-15l. Caly koszt napraw to 510zł

sory ale nie wierze w ani jedno Twoje słowo 2.3 NG z gazem i 8.2 do paczki (wiem że to na PB ale mimo wszystko na mikserze) po za tym te 240 :D chyba na 12 calowych kołach
tylko ze spalaniem mogę się zgosdzić lecz te osiągi są mocno naciągnięte
motor 2.8 owszem może i takie mógłby osiagnąc ale 2.3 10v seria to 10 sek do 100 a z gazem na mikserze troszkę więcej

Bliżej wiosny jadę do Niemiec to postaram się zrobić jakieś fotki albo najlepiej film nagram na autobanie aby potwierdzić moją wypowiedź bo to nie są puste słowa. Ps. koła: przód195\65R15, tył 205\60R15


nie chcesz się może zamienić na moje :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: