jmm napisał(a):
Lampk ta to wskaznik zmiany biegu na wyzszy, zalacza sie zawsze okolo 2000 obr/min, jeje zadaniem jest poprawa ekonomi, dzila dzieki sygnala z cewki zpalonowej i zpalaa sie gdy silnik osiagnal na danym biegu optymalna moc do zmiany przelozenia na wyzsze,
NA podcisninie to dziala ekonomizer ktorego w twowjwj furce juz nie ma bo masz w jego miejsce temp cieczy chlodzacej

, zrob zdjecie tych nie podlaczonych kabli to moze cos sie poradzi, ale napewno nic z ta strzalka wspolnego nie maja
Zraz wysle ci na maila, opis dzialania tej lampki i jeje niedomagan

Jmm piszesz bzdury jakich mało
Sygnał z cewki/obrotomierza jest tylko jedną składową !!!
Drugą jest napięcie z czujnika membrankowego jak napisał Vagi.
No i dodatkowo jeszcze dochodzi przełącznik dla 5-biegu w skrzyni, ale to już mniej istotne (chodzi o to aby nie świeciła się na 5tce).
Nie zapala się zawsze ok. 2000obr/min tylko wtedy gdy sterownik (mieszczący się za tablicą zegarów) poda na nią napięcie.
Strzałka sygnalizuje gotowość silnika do włożenia wyższego biegu.
Jeśli będziesz dawał ostro w palnik to wcale się nie zapali.
U mnie też się nie świeci ale sprawdzając, metodą eliminacji wykluczyłem czujnik, żarówke i instalacje - pozostał tylko sterownik, ale on zostanie sprawdzony na najbliższym zlocie...
P.S. ORI tak na przyszłość to używaj opcji szukaj.