.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.cze.2025 22:38:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Maksymalny skręt w prawo uderzenie metalu o metal? ostre!
PostNapisane: 27.paź.2004 23:02:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Objawy:
Przy maksymalnym skręcie w lewo ok wyczuwalny opór i amortyzacja w skrajnej pozycji, natomiast przy maksymalnym skręcie w prawo ostre dupnięcie metalu o metal bez żadnej amortyzacji.
Moje pytanie jaka jest przyczyna takiego zjawiska i ewentualnie na co zwrócić uwagę bo trochę mi się tyłek marszczy, na myśl że może mi się coś w układzie kierowniczym rozsypać. Na diagnostyce zawieszenia lukaliśmy, słuchaliśmy ten dźwięk wydobywa się tak jakby z maglownicy.
Niestety ten problem mnie przerasta. :583:

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 23:08:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2004 09:12:19
Posty: 30
Lokalizacja: MILICZ
jest to wina przeglobu tylko musisz sprawdzic którego nawet w sklepie z czesciami powinni wiedziec który przeglub strzela przy skrecie w prawo !!!!!!!

_________________
MOJA NIUNIA AUDI 80 B4 http://www.album.com.pl/album.php?id=6719


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 23:17:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Dodam, że najbardziej wqrza przy manewrach na parkingu bo, aź kierownicę odbija.

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 00:58:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
MARCINMIL198 napisał(a):
jest to wina przeglobu tylko musisz sprawdzic kturego nawet w sklepie z czesciami powinni wiedziec ktury przeglub szczela przy skrecie w prawo !!!!!!!


Przeczytaj jeszcze pierwszy post w którym
nie ma nic o strzelaniu przegubu tylko pojedyńcze stuknięcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 08:51:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jak pyka przy sręcie w prawo - siada lewy przegub.
Sprawdź czy przypadkiem, drążek stabilizatora sie w tulejach nie poluzował i o sanie obciera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 11:10:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
Panowie mam świadomość, że przyczyn może być wiele może ten fakt wam coś nasunie na myśl.
Stawiając przód na kołkach z możliwością swobodnego obracania kierownicą przy maksymalnym skręcie w lewo wyczuwalne jest uderzenie o jakiś ogranicznik (tłumik) być może gumowy? natomiast w prawo uderzenie bez żadnej amortyzacji wykombinowałem że może coś w maglownicy. Auto jest ze wspomaganiem i chyba jest tam jakiś cylinder i tłok?

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 11:28:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
ja miałem coś takiego o czym piszesz,przy podniesionym auci jak ruszałem kołami był przeskok-była to maglownica, nowa w aso-2900zł. ja założyłem regenerowaną za 300zł. i od roku jest git.
proponuje żebyś się wsłuchał gdzie dokładnie jest to stuknięcie

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: